Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paddman ligger inte helt rätt i tiden, jag anser nog att Paddhen trots allt är mer rätt. Annars så duger det neutrala Paddan eller kanske Paddi också utmärkt
Jokerns betydelse beror nog delvis på när denne kommer till den del av ön där vi andra befinner oss. Jag skulle också vilja påstå att omständigheterna där denne befinner sig i nuläget kan vara avgörande.
Vad tror du att Jokern får för betydelse för leken och vad tror du om Paddingtons alter ego - ligger Paddman rätt i tiden?
Är det ingen som tänker vara aktiv i dag? och i kväll? Är ni med i samma pakt allihopa eller? Bara för att jag sitter här och dricker vin för mig själv... Jag vill ju ha sällskap! Den reklamfilmen för ön skrämde mig, jag är inte så värst bra på att springa alltså...
Jag ska bara ut och rida en sväng så hästen och hunden får röra lite på sig, men sen kan vi dricka vin och smida planer ihop här!Är det ingen som tänker vara aktiv i dag? och i kväll? Är ni med i samma pakt allihopa eller? Bara för att jag sitter här och dricker vin för mig själv... Jag vill ju ha sällskap! Den reklamfilmen för ön skrämde mig, jag är inte så värst bra på att springa alltså...
Jag har sällskap av ett glas vin nu, och förhoppningsvis fantasi nog efter det att komma med teorierÄr det ingen som tänker vara aktiv i dag? och i kväll? Är ni med i samma pakt allihopa eller? Bara för att jag sitter här och dricker vin för mig själv... Jag vill ju ha sällskap! Den reklamfilmen för ön skrämde mig, jag är inte så värst bra på att springa alltså...
Det här börjar luta åt paradise hotell istället! In med lite snygga killar nu tack!
Det här börjar luta åt paradise hotell istället! In med lite snygga killar nu tack!
Fast det verkar ju som att vi är några stycken som pimplar vin såhär på lördagseftermiddagen/-kvällen. Det har de ju helt klart tillgång till i PH, till skillnad från Robinson väl? Där är väl mer vatten och bröd?Nej, inte paradise hotell
Tycker mest dom verkar kåta på varandra
Ja det där med vatten och bröd uppskattar inte riktigt jag, jag vill ha vin! Fast än har jag inte fått något än idagFast det verkar ju som att vi är några stycken som pimplar vin såhär på lördagseftermiddagen/-kvällen. Det har de ju helt klart tillgång till i PH, till skillnad från Robinson väl? Där är väl mer vatten och bröd?
Jag vill mest ha något att vila ögonen på, hålla på och stöka runt, det känns jobbigt! Lite vin och så lite ögongodis så är jag nöjd!Nej, inte paradise hotell
Tycker mest dom verkar kåta på varandra
Jag vill mest ha något att vila ögonen på, hålla på och stöka runt, det känns jobbigt! Lite vin och så lite ögongodis så är jag nöjd!
För att vara helt ärlig har jag inte ens en aning om hur de ser ut, PH är helt ointressant i mina ögon!Ärligt talat tycker jag typ ingen av dom killarna är snygga
Men ett glas vin kan jag ta
Ja det där med vatten och bröd uppskattar inte riktigt jag, jag vill ha vin! Fast än har jag inte fått något än idag
Bara för att jag sitter här och dricker vin för mig själv...
Det är dåligt med leverans flyg! Eller så kan det ha med att göra att jag var tvungen att skjutsa gipsade maken till dementa svärmor... Hade det inte varit för att jag var tvungen att köra så skulle det nog underlätta att umgås med svärmor om man var riktigt full... Man är helt förvirrad när man pratar med henne, Jag rött svar... Har x fått några barn? Ja xs barn är ju 15 år nu vet du. Jasså har y så stora barn? Eh nej Y är ju bara 20 år själv så y har inte fått några barn än. Vem är y då? Det är ju zs barn. Där ser man, har k fått så många barn. Fullständigt goddag yxskaft...Hmm... Hur gick det där ihop sig?
Vad tror du att Jokern får för betydelse för leken och vad tror du om Paddingtons alter ego - ligger Paddman rätt i tiden?