Jag är ju mer rutinerad på det än att leka men jag vet inte om det är till för- eller nackdel?Vill du verkligen att folk ska bedöma dig i leken utifrån hur du rider?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju mer rutinerad på det än att leka men jag vet inte om det är till för- eller nackdel?Vill du verkligen att folk ska bedöma dig i leken utifrån hur du rider?
Alltså tanken är ju inte helt fel - antar att vi helt enkelt slår ihop oss med ett avsnitt av Ponnyakuten
Jag har öppnat Pandoras ask inser jag...
Är det samma sak som Aladdin chokladask?Jag har öppnat Pandoras ask inser jag...
Inte utan trillingnöten!Är det samma sak som Aladdin chokladask?
Isf är det väl nästan mutbrott eller?
Men seriöst, hur kan produktionsbolaget lägga DL mitt i Downton Abbey??Info från LL
DagDL lördag kl 22.00
NattDL lördag kl 23.30
Info från LL
Produktionen börjar stänga ned livesändningen och kikar på första kvällens statistik. Tittarsiffrorna har naturligtvis skjutit i höjden men själva deltagandet från majoriteten av deltagarna är i det lägsta laget. Produktionen gör en snabböverläggning och kastar sedan in varje deltagare i bikten, de får morgondagen på sig att besvara frågorna:
Vad tror du att Jokern får för betydelse för leken och vad tror du om Paddingtons alter ego - ligger Paddman rätt i tiden?
Bikten är obligatorisk och ska vara genomförd innan första DL...
Men först börjar vi med en kommentar från @Mammas- Det här är väl första gången i historien som det finns en Joker med i leken. Hur tror du att deltagarna reagerar på den informationen? Har de kunnat ta till sig den eller är allting väldigt nytt för dem?
Väldigt enkelt - produktionsbolaget tittar inte på DA.Men seriöst, hur kan produktionsbolaget lägga DL mitt i Downton Abbey??
Körsbär i likör, Körsbär i likör, Körsbär i likörInte utan trillingnöten!
Körsbär i likör, Körsbär i likör, Körsbär i likör
Körsbär i likör, Körsbär i likör, Körsbär i likör
Oj vilken spännande lek redan!
Jag behöver nog sova på saken innan jag svarar på frågorna, men är inte helt med på jokerns roll kan jag erkänna. Har jag förstått rätt i att jokern inte är med på deltagarlistan? Eller kan man vara jokern utan att själv veta om det?