Sv: Rhc 2012

Fanryttaren är en vän till mig, jag som också varit fanryttare där nere. Hon är kvar på sjukhuset, läget är stabilt mer vet jag inte men smällen i containern var nog inte helt nyttig. Lever gör hon iaf som tur är <3

*kl*

Jag blev sjukt sugen på att testa kossor (som jag aldrig varit intresserad av tidigare) efter helgen, så det ska vi allt se till att göra nångång under sommaren :)

kl

Har också haft 4 fantastiskt roliga dagar och som vanligt längtar man tillbaka redan!

Någon som vet hur det gick för ryttaren som åkte av på lördagens kvällshow? Gick därifrån så vi hörde inte mer än på håll att speakerns sa något och att publiken applåderade. Antar att det var positivt!
Tråkig avslutning på en annars väldigt bra kvällsshow!

Någon som vet hur det gick för ryttaren som åkte av på lördagens kvällshow? Gick därifrån så vi hörde inte mer än på håll att speakerns sa något och att publiken applåderade. Antar att det var positivt!
Enligt uppgift från funktionärer senare på kvällen hade det gått bra, mest litet omtumlad.

*kl*
Helt klart årets upplevelse!! :laugh:
Det blir definitivt fler gånger men det är liiiite drygt att köra 132 mil enkel väg...

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: Freazer
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: valy
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 395
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar