Sv: Rhc 2012

Jag ska tävla på RHC för första gången på typ 4 år! Så vi kommer vara där från tisdag kväll till söndag.

Vad roligt! Då skall jag spana efter din skönhet!
Nu är det klappat och klart. Jag har tagit ledigt från jobbet så vi åker ner på onsdagen för enligt hemsidan så går de klasser då som jag är mest intresserad av att titta på. Men vi åker hem igen på kvällen, och jag börjar 07:00 dagen efter.
I will be a very tierd cowboy in my hemtjänst-truck. Haha.

Vi syns där!

kl

Jag och gänget ska givetvis dit i år igen! :laugh: 6st girls och en hund i husvagn på linedancecampingen. Någon mer som ska bo där?

Elanor: Vilka klasser tävlar du? Ska givetvis hålla utkik efter er!

Såg nu att reining (kvalen) körs redan på tisdag kväll samt att Ranch trailen kommer att gå inne på Chappen;), kul med nya grepp!

OM jag åker ner så måste det ju bli torsdag kväll eftersom jag helst vill se ranch trailen. Kommer antagligen att sova i bilen alternativt på linedancecampingen, visst är det lugnare där???

Jag tror att linedancecampingen är lugnare. Har bott där 4 år i rad och aldrig upplevt att där ska vara särskilt stökigt. Dock har jag själv varit ute och ränt ganska sent om nätterna så jag kanske är den som stökar ;)

Verkar just nu som att jag kommer:laugh:, iom att jag fick ta bort mitt dräktiga fångsto (man får ta det goda med det onda....) OM det nu inte blir höskörd då!

Precis fått beviljad semester så i såna fall blir det ner torsdag kväll för att få se Ranch trail fredag morgon...

Blir antagligen bilen, då jag gillar att sova där:p

Jag och min särbo ska dit för första gången!
Vi ska vara där från onsdag till söndag, ser mycket fram emot den semestern! :laugh:
Lyckades boka en stuga då de släpptes så boendet är fixat! :)

Onlinebokningen bröt ju ihop totalt men jag ringde var åttonde sekund i tre timmar och till slut så kom jag fram!! :D

kl.

För mig som tar RHC-oskulden iår så har jag en nybörjarfråga:
Hur mycket shopping finns det? :D

Hur mycket shopping finns det? :D
Det är det största shoppingtillfället på westernområdet under året, utan konkurrens. En lista över utställare finns här. :)

KL
Det är nära nu. Måste bara hinna snickra ihop husvagnen. Presentabel lär den nog inte hinna bli, men beboelig är bra nog. :D

Senast ändrad:

Väderläget ser ju just nu inte så lovande ut:mad:, men det är ju en vecka kvar så förhoppningsvis hinner det ändra sig!
Blir det regn så struntar jag antagligen i det, har blivit lite bekväm med åren:p
Vill ha sol och 22 grader varmt, med lätt vind:love: HUR svårt ska det kunna vara att ordna det?????:angel:

Väderläget ser ju just nu inte så lovande ut:mad:, men det är ju en vecka kvar så förhoppningsvis hinner det ändra sig!
Blir det regn så struntar jag antagligen i det, har blivit lite bekväm med åren:p
Vill ha sol och 22 grader varmt, med lätt vind:love: HUR svårt ska det kunna vara att ordna det?????:angel:

Under alla år jag har varit på Chappen så har det varit mellan 27-40 grader. Missade första året. V26 är det alltid tokvarmt på chappen

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: Freazer
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: valy
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 395
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar