Problem med windows media player

Miss Sixty

Trådstartare
Jag har en bärbardator(Acer Ferrari 4005) som jag haft i lite mer än ett år nu och jag har aldrig kunnat titta på filmer i Windows media player eller jag kan se filmerna men de blir bara massor av olika färger på skärmen.

Någon aom vet vad de är för fel eller vad man ska göra?

Sv: Problem med windows media player

Låter som du saknar en del codecs. Vilka sorters filmer är det du försöker titta på? Är det filmer du redan laddat ned? Inga problem när du kollar på filmklipp i webbläsaren?

Senast ändrad:

De är filmer som jag överfört från min Videokamra och även filmer som jag fått skickate till mig över msn. Jag kan se filmer på youtube.com men inte på de andra webbadresserna..

ladda ner vlc.. bara att söka på vlc på google.. media player stödjer inte så många filformat som vlc gör! :banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 481
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 197
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 828
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar