Prisinfo från Tärnsjö

F

Fjunet

Har väntat på prisinformation från Tärnsjö om deras lokselar i ett tag nu. Kanske har någon vänlig själ här tidigare fått prisinformation av dem gällande lokselar och kan dela med sig av det? :bow: *otålig*

Sv: Prisinfo från Tärnsjö

puttar upp lite... har en shettis på foder, ev.senare köp som har en tärnsjö sele, så det skulle vara bra att veta va dom är värda, om det är lönt att köpa den för de pris de begär...

Runt 11 000 kostar den billigaste lokselen utan baksele, tömmar osv. Deras shetlandsselar kostar lika mycket, fast då är de kompletta.

Jag har en prislista på arbetsselar från Tärnsjö som jag kan skicka. Listan är från september 2006.

Kan inte bifoga filar. Har lagt ut prislistan på min hemsida www.kluvhult.se

Hälsn.

Poul

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
215
Senast: zassoo
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 674
Senast: ako
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare