Jeffery
Trådstartare
Hon blir väl nr 8 från Vita Huset-staben, se'n igår?Nu avgår Elaine Chao. Gissa vem hon är gift med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon blir väl nr 8 från Vita Huset-staben, se'n igår?Nu avgår Elaine Chao. Gissa vem hon är gift med.
Tja... Det är ju korrekt flagga...
För Georgien ja.Tja... Det är ju korrekt flagga...
Georgia som GeorgiaFör Georgien ja.
Det är ju det.Tja... Det är ju korrekt flagga...
You mean for Georgia?För Georgien ja.
Det är ju det.
Ungefär som snubben som konstaterade att fler röster hade lagts i valet i Georgia än vad som fanns i hela staten.
Undrar när man kan tänka sig att han svarar?Pelosi har nu talat med Pence om att öppna det 25:e Amendmentet.
Vice-president Pence behövs för påbörja en sådan process.
Och om han inte vill, har hon som nästa alternativ en ny impeachment.
"I join the Senate Democratic leader in calling on the Vice President to remove this President by immediately invoking the 25th Amendment," Pelosi said. "If the vice president and the Cabinet do not act, the Congress may be prepared to move forward with impeachment that is the overwhelming sentiment of my caucus and the American people."
https://edition.cnn.com/2021/01/07/...nt-25th-amendment-congress-schumer/index.html
Jag är ledsen men vid det laget hoppas jag verkligen att karln gått hädan av naturliga orsaker.Fördelen med impeachment v 25th är att även om impeachment tar längre tid och är mycket krångligare skulle det innebära att Trump därmed inte kan väljas till ett federalt ämbete igen, vilket automatiskt diskvalificerar honom från att kandidera 2024.
Tyvärr försvinner väl inte hans bas för den saken skull.Jag är ledsen men vid det laget hoppas jag verkligen att karln gått hädan av naturliga orsaker.
Hon blir väl nr 8 från Vita Huset-staben, se'n igår?
För min del går det bra om det inte är av naturliga orsaker.Jag är ledsen men vid det laget hoppas jag verkligen att karln gått hädan av naturliga orsaker.
Fast det verkar ju pågått aktivitet sedan 6 h sedan?
Så varken impeachment eller 25th