Sa rösten från 1800 talet.Finns ingen anledning för honom att ta kontakt med nya kvinnor när han redan har en. Älskar han dig gör han inget som gör dig obekväm, då är han inget att ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sa rösten från 1800 talet.Finns ingen anledning för honom att ta kontakt med nya kvinnor när han redan har en. Älskar han dig gör han inget som gör dig obekväm, då är han inget att ha.
Finns ingen anledning för honom att ta kontakt med nya kvinnor när han redan har en. Älskar han dig gör han inget som gör dig obekväm, då är han inget att ha.
Nej vi bestämmer inte över varandra öht
Meeen OM jag hade gjort något som sårade honom då hade jag inte hävdat att "DET ÄR MIN FÖRBANNADE RÄTTIGHET" att gör så!!!
Min sambo är inte så förtjust i djur, men jag har iaf skaffat 2 hundar. Han har 'gått med' på det för han respekterar mig och jag fixar hundvakt osv om jag ska bort så han slipper sköta dem för jag respekterar att han inte valt dem (även om han skulle passa dem åt mig om jag frågade)Finns ingen anledning för honom att ta kontakt med nya kvinnor när han redan har en. Älskar han dig gör han inget som gör dig obekväm, då är han inget att ha.
Men... man ÄGER väl inte varann?Skulle du inte undra det minsta om din partner träffar en ny kvinnlig vän flera år in i er relation (förutsatt att du är kvinna och i en heterorelation) utan att inkludera dig alls i vad som pågår utan du fick fråga själv?
Du menar att kvinnor endast duger till att ha som partner?Finns ingen anledning för honom att ta kontakt med nya kvinnor när han redan har en. Älskar han dig gör han inget som gör dig obekväm, då är han inget att ha.
NejSkulle du inte undra det minsta om din partner träffar en ny kvinnlig vän flera år in i er relation (förutsatt att du är kvinna och i en heterorelation) utan att inkludera dig alls i vad som pågår utan du fick fråga själv?
Du avslutade din trådstart med att fråga hur vi skulle tänka i din situation. Många har svarat - men du verkar inte alls ta in svaren? Du fortsätter bara att skriva samma sak om och om igen, känns det som.Ja så är det säkert också... men han har inte inkluderat mig i sina kvinnliga vänner från börjar och det är lite därför jag blivit osäker också så det blir som en dålig spiral. Jag behöver ju hjälp med min tillit till honom, vi är två i förhållandet och behöver samarbeta och stötta varandra för att det ska fungera. Det är svårt att ensam lösa problem i en relation... jag tänker iallafall att jag måste inge trygghet och förtroende för att få tillit. Men man kan ju såklart ha olika åsikter om vad det innebär.
Så han får göra vad han vill helt och hållet? Om han flörtar med andra tjejer rent hypotetiskt, kanske ligger med någon annan tjej, kallar någon annan tjej älskling, kysser andra på fester osv är det helt okej för du äger inte honom? Varför inte? Var går gränsen? Och hur vet man vart man har varandra?
Alltså, min partner blir mycket mer obekväm av att jag öppnar chipspåsen i botten än om jag träffar en ny vän.Älskar han dig gör han inget som gör dig obekväm, då är han inget att ha.
Alltså du låter som en serietidning för småtjejerFinns ingen anledning för honom att ta kontakt med nya kvinnor när han redan har en. Älskar han dig gör han inget som gör dig obekväm, då är han inget att ha.
Så han får göra vad han vill helt och hållet? Om han flörtar med andra tjejer rent hypotetiskt, kanske ligger med någon annan tjej, kallar någon annan tjej älskling, kysser andra på fester osv är det helt okej för du äger inte honom? Varför inte? Var går gränsen? Och hur vet man vart man har varandra?
Men jösses.Så han får göra vad han vill helt och hållet? Om han flörtar med andra tjejer rent hypotetiskt, kanske ligger med någon annan tjej, kallar någon annan tjej älskling, kysser andra på fester osv är det helt okej för du äger inte honom? Varför inte? Var går gränsen? Och hur vet man vart man har varandra?
Yes, Scarlet hette den visst när jag var ung.Alltså du låter som en serietidning för småtjejer
Men jösses.
Att vara vänner betyder väl inte att man ligger med varann, kysser varann?
Kysser och knullar du alla dina vänner? Knullar du alla dina arbetskamrater? Tror inte jag vill vara vän med dig, skulle ha sånt besvär med att nobba dig stup i ett.
Märker du inte hur absurt du skriver?
För mig är sex och hångel otrohet. Men att tillbringa dagarna i mäns sällskap gör inte att jag försöker knulla dem allihop. Varför sätter du likhetstecken med olika kön och sex.
Herregud - folk av olika kön åker samma bussar, fikar i samma kaféer, äter på samma restauranger, kopierar vid samma kopiator. Inte ser vi sexorgier runt oss hela tiden bara för det???
Som sagt - ser du inte hur absurt du resonerar?
Detta är problemet! Du uttrycker det som att han inte får göra saker. Det handlar om att enas om vad ni båda tycker är okej i en relation. Du kan inte säga till din sambo vad han får eller inte får göra, det handlar om att du måste lita på att han inte vill ha sex med alla sina vänner.Så han får göra vad han vill helt och hållet? Om han flörtar med andra tjejer rent hypotetiskt, kanske ligger med någon annan tjej, kallar någon annan tjej älskling, kysser andra på fester osv är det helt okej för du äger inte honom? Varför inte? Var går gränsen? Och hur vet man vart man har varandra?
Nej, Starlet. Du tänker på Scarlett O'Hara.Yes, Scarlet hette den visst när jag var ung.
Äsch, petitesser!Nej, Starlet. Du tänker på Scarlett O'Hara.