Samma här ! Jag var vid lokalen strax efter 8:00. Jag blev väl mottagen av fyra röstmottagare.Nu har jag varit och röstat. Typ ensam i lokalen då jag var där när de typ öppnade.
Lite högtidligt. Lite speciellt. Känns som man gjort sin plikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här ! Jag var vid lokalen strax efter 8:00. Jag blev väl mottagen av fyra röstmottagare.Nu har jag varit och röstat. Typ ensam i lokalen då jag var där när de typ öppnade.
Lite högtidligt. Lite speciellt. Känns som man gjort sin plikt.
Kom precis på att det ju är gudstjänst kl 11, så människorna i den här högkyrkliga trakten röstar antagligen efteråt.Nu har jag röstat. Det var bara jag i röstlokalen i vår lilla bygdegård. Hoppas att det inte tyder på att folk inte röstar.
Samma här, betydligt fler senaste än tidigt, iallafall dom som tar bilen.Brukar väl framförallt vara eftermiddagarna folk röstar, enligt min erfarenhet.
Jag förtidsröstade igår, var lång kö när jag först gick dit, så gjorde lite andra ärenden så länge och återvände en knapp timme senare och då var det i princip tomt (mindre än en timme innan stängning), så att det är folktomt på förmiddagen tror jag bara säger att folk prioriterar sin lugna söndagsmorgon.
Viktigt arbete ni gör!Jag jobbar som röstmottagare och ska rösta i min paus sen innan rösträkningen börjar.