På lördag drar

Gnist

Trådstartare
Liten Gnist med make och tre av jyckarna ner till Stockholm..

:eek: :eek:

Tyresö, närmare bestämt, då min syster bor där och det är hos henne vi ska övernatta tills på söndag, då jag och jyckarna ska till Älvsjö och ha kul :D :bump: :banana:
 
Sv: På lördag drar

LYCKA TILL :bump: Jag hade gärna åkt dit för att titta men jag måste tyvärr jobba :cry:
 
Sv: På lördag drar

Ja, det är ju tyvärr det. Jag hade tänkt åka dit bägge dagarna dels för att titta på whippet på lördagen och sen ska en kompis ställa ut sin stor pudel på söndagen. Men men....
 
Sv: På lördag drar

hurra.jpg

vad kul:D:D:D
 
Sv: På lördag drar

Lycka till!
Ska dit på söndagen och kolla och leta julklappar till vovven, bland annat :D ....
 
Sv: På lördag drar

Håller tummarna för BIR och varför inte BIS!!!
 
Sv: På lördag drar

O jag o Nikita drar redan imorgon...fast bara till Enköping där husse går YOP. Så vi får sova där:D
Det blir iaf 1 h kortare resväg = 1h sovmorgon:D

Ska du in o kika på lördagen Gnist?? Då får du inte glömma o hälsa på mig o Nikita!!

Btw, jag har just insett att jag inte vet vad jag ska ha på mig!!!:eek: :o
 
Sv: På lördag drar

Skänk en tanke till mig under förmiddagen på lördag då jag har salstenta på universitet. socialpsykologi....puh

Kanske ses på söndag då jag ska till Älvsjö... ställer du terrier och jämthund?

persson
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 087
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 311
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 769
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp