OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Han är en så fin kille, förstår du. För han nedlåter sig till att ligga med den tjocka tjejen bara för att hans magiska penis gör så att hon kommer att träffa den rätte.

Åh. Vilken fantastiskt fin kille. Verkligen. Nobelpriset till honom!

KRÄKS RAKT FRAM

dags att sova.

godnatt lilla lården! kram och puss på näsan!

sniffelur vill inte gå och sova men måste pga sniffelur måste jobba imorgon.

sniffelur drömmer alltid om dig :love:

Du, jag förstår dig så jävla väl. Det är skittufft att vara arbetslös och det är verkligen svårt när man mår så dåligt av det att man knappt orkar ta sig ur sängen. Och sen försöka söka hundra jobb och inte ens få ett "tack för din ansökan, men vi har valt att gå vidare med andra kandidater" tär på psyket.

Nej, det har jag inte. Alltså, de skulle väl kunna ge mig sömntabletter men jag vill så himla gärna slippa det.

Håller helt och hållet med. Folk är förvånade att jag inte får ens ett nej tack på mina ansökningar, då jag söker ett "akademiskt jobb". Men idag har jag fått hjälp med intervjuteknik, så hoppas jag kan ge ett bättre intryck på de intervjuer som jag faktiskt kommer iväg på. Men är sjukt avundsjuk på min syster som har jobb, förvisso som städerska och på timme. Men hon får jobba hur mycket som helst.

Förstår det. Håller tummarna för att det blir bättre snart.

Alla drömmer om mig. Till och med jag själv. Ibland drömmer jag lite om dig och sniffe. Sen drömmer jag om choklad. Sen drömmer jag om mig själv igen.

Vad gööööööööööööööööör du?

Lycka till, håller alla tummar jag har för att du får jobb snart!

Tack. Så småningom blir jag ju tvungen att söka läkarhjälp om det inte ger sig, jag kan ju liksom inte leva utan sömn. Men jag hoppas att jag slipper.

Åh vilken söndagkväll! :love:

Jag funderar på om jag ska orka börja omformatera min gamla dator så att jag kan spela sims på den sedan. :D
Och så tittar jag på min katt som jag är övertygad om att han tror att han är hund.

Ja! Och jag får lite abstinens när jag tittar i tråden på Hem & Hobby. Jag behöver ju någon form av hobby nu när jag bara har råd att sitta hemma... (Offerkoftan är så jädrans skön!)

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 040
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka