Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jaaaa men jag hatar att bråka. och så är man i från varandra och så känns allt så sugigt. och så är det söndag kväll och man är bakis. och då suger allt.
nej men det var en tjej som har snackat en massa skit om en annan tjej (till snubben) och han har typ sagt att gör inte det, jag vill inte höra. och så ska hon be om ursäkt för det ikväll och då börjar hon IGEN att snacka skit. och han bara öh jaha.
brud is going home!
nähäpp. hon fick stanna. istället fick en rar och sympatisk tjej åka hem. känns logiskt! allt for the drama of the show.
alltså blev jag utröstad och fick höra "can I walk you out" hade jag bara ÖÖÖH NEEEEEJ du kan walka out med dina jävla hand för det är den du kommer få leva med resten av livet sen när dom här andra jävla dönickarna har tröttnat på dig!!
Men hallå! Nu blev jag ju till mig av alla påve-bilder. Hur tror ni nu jag ska kunna sova utan att drömma sexdrömmar om denna heta man och sen vakna gråtandes över att allt bara var en dröm
Ja, kanske. Jag vet inte, mitt humör går så otroligt mycket upp och ner nu sedan jag blev av med jobbet. Ibland känner jag att jag vill krypa upp och dö, ibland att jag är bäst i världen ändå. Ibland gråter jag bara och känner mig värdelösast i världen. Å andra sidan är det ju bara en dejt.
Ja, precis. Det är bara en dejt. Du ska givetvis göra som det känns bäst men jag var likadan när jag var singel, det gick upp och ner hela tiden. Jag gick på dejter för att fördriva tiden, tänka på nåt annat och få ligga.
Men känns det inte kul ska du inte göra det. Alla gör inte som jag och använder andra människor som underhållning och tidsfördriv.
Kropp & Själ Det är jättefint, och jag hoppas att mina barn också kommer att utveckla en stark relation.
Det där med att sörja att inte ha någon att...
Trädgård & Växter Såhär ett kort tag efter att den där nya Alocasian från Nederländerna blev hängig vid ankomst så borde en kanske vara lite försiktig med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.