OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

bra! vad pratar ni om?

jaaaa men jag hatar att bråka. och så är man i från varandra och så känns allt så sugigt. och så är det söndag kväll och man är bakis. och då suger allt.

nej men det var en tjej som har snackat en massa skit om en annan tjej (till snubben) och han har typ sagt att gör inte det, jag vill inte höra. och så ska hon be om ursäkt för det ikväll och då börjar hon IGEN att snacka skit. och han bara öh jaha.

brud is going home!

nähäpp. hon fick stanna. istället fick en rar och sympatisk tjej åka hem. känns logiskt! allt for the drama of the show.

alltså blev jag utröstad och fick höra "can I walk you out" hade jag bara ÖÖÖH NEEEEEJ du kan walka out med dina jävla hand för det är den du kommer få leva med resten av livet sen när dom här andra jävla dönickarna har tröttnat på dig!!

Men hallå! Nu blev jag ju till mig av alla påve-bilder. Hur tror ni nu jag ska kunna sova utan att drömma sexdrömmar om denna heta man och sen vakna gråtandes över att allt bara var en dröm :mad:

Ain't that always how it is. TV-producenter. Dicks.

Jamen vet du, då suger faktiskt allt. Och det är okej. Det går över.

Vi pratar inte om nåt speciellt egentligen, faktiskt. Flams, mest.

åh sånt där pirrigt flams. när ska ni gå på dejt? när ska du träffa hans penis?

Jag vet inte, i veckan kanske det blir penis. Vi får se. Just nu känner jag mig mest tjock och finnig och openisbar.

jag röstar för i veckan! veckan är SÅ JÄVLA LÅNG så mot slutet av den kanske du känner annorlunda?

Påven har nog somnat av kåtslag nu. Men när hon vaknar och kommer ihåg att där fanns vått så kommer hon springandes med ett bröl!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GRINIG

vaaaaaaaaarför suger allt så hårt idag?????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!????????

Ja, kanske. Jag vet inte, mitt humör går så otroligt mycket upp och ner nu sedan jag blev av med jobbet. Ibland känner jag att jag vill krypa upp och dö, ibland att jag är bäst i världen ändå. Ibland gråter jag bara och känner mig värdelösast i världen. Å andra sidan är det ju bara en dejt.

Tja, klockan är ju 22. Inget konstigt! Själv funderar jag på att dygna. Kan ändå inte sova om nätterna längre.

Ja, precis. Det är bara en dejt. Du ska givetvis göra som det känns bäst men jag var likadan när jag var singel, det gick upp och ner hela tiden. Jag gick på dejter för att fördriva tiden, tänka på nåt annat och få ligga.

Men känns det inte kul ska du inte göra det. Alla gör inte som jag och använder andra människor som underhållning och tidsfördriv.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 019
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka