OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Men eftersom jag inte måste gå upp imorgon, så känns det tidigt.

Dumt att du inte kan sova på nätterna. :(

Jag hoppas att det vänder snart, när du inte är bakis, det är mindre än 5 dagar tills spanjoren kommer (höhö) och allt är lite lättare? :)

Jag sitter mest och töntar mig på internet som tidsfördriv. Och bildgooglar.

Min personliga utveckling skulle förmodligen tjäna på att träffa folk.

Tack kära mammaspåven, det hoppas jag med. Det borde det göra, kan man ju tycka.

Fredag har aldrig känts så långt borta.

Ja, jag vet, jag är sjukt pissig och jobbig idag. Jag ber om ursäkt för det.

Då röstar jag för dejt. Inte för att jag inte uppskattar dina bildgooglingar, men för att personlig utveckling aldrig är fel.

Jag förstår, men samtidigt kan det faktiskt göra en del för måendet att försöka hålla någon form av normal dygnsrytm trots att man inte måste :)

Ja, det suger faktiskt. Jag är astrött om kvällarna och somnar nästan, sedan vaknar jag till och sätter mig käpprätt upp med hjärtklappning med 15 minuters intervall första 2 timmarna av natten. Är så trött på det nu, ofta brukar mina dåliga sovperioder hålla max 2 veckor, nu har det varit såhär nästan hela sommaren.

Fy fan jag lider med dig! Sömnproblem suger ju nåt så enormt. Jag lämnade broccolin i Sverige i somras och fy fan vilka problem jag har haft. En natt vaknade jag och skrek så mycket och var okontaktbar att spanjoren var chockad i över en timme efter. Nu sover jag alltid med broccolin och faktum är att jag visserligen vaknat rädd men jag har lugnat mig mycket snabbare när jag känt hennes ben eller nåt.

I ditt fall beror det kanske på stress alltsammans? Som för mig.

Jag vet. Mår sämre och sämre av att inte ha något att göra, men har kommit in i en period där jag inte orkar göra något åt det. Vill bara banka in lite vett i mitt stakars huvud. Vill så j-a mycket, men det blir inget av det.

Låter inte bra alls det. :( Har du provat att gå till läkaren? För så kan du verkligen inte ha det. Fast den kanske inte kan hjälpa dig så mycket.

Ja, det är säkert stressrelaterat. Det är säkert därifrån finnarna kommer också. Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra åt det heller; i vanliga fall vet jag vad insomningsproblemen beror på (t.ex. nåt så simpelt som att jag haft med mig datorn i sängen under en period) men nu har jag ingen aning, mer än stressen då. Det har blivit värre sen jobbet sket sig. Och det är ju svårt att göra något åt sådär på studs.

Jag hoppas faktiskt lite naivt att katten ska hjälpa, om han sover hos mig på nätterna.

+ Lården, ja sömnproblem suger verkligen! Jag har inte haft speciellt stora problem den senaste tiden, som tur är. Hoppas att era går över typ nyss! :D

Jag hoppas också att katten ska hjälpa. Och jag vet hur frustrerande det är, jag kan tycka att jag gör allt rätt men vad spelar det för roll om jag har en inneboende stress som alltid ligger och pyr.

mamsi: tack! jag hoppas också det, för lårdos skull.

Du, jag förstår dig så jävla väl. Det är skittufft att vara arbetslös och det är verkligen svårt när man mår så dåligt av det att man knappt orkar ta sig ur sängen. Och sen försöka söka hundra jobb och inte ens få ett "tack för din ansökan, men vi har valt att gå vidare med andra kandidater" tär på psyket.

Nej, det har jag inte. Alltså, de skulle väl kunna ge mig sömntabletter men jag vill så himla gärna slippa det.

Just nu ligger han och sover på sin pall och ser väldigt nöjd ut med det. Får väl se om han joinar mig inatt.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 040
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka