OT-tråden nr 15

Sv: OT-tråden nr 15

Mys att han flyttade sig till sängen!

Har du provat att göra sådana där vuxna och tråkiga saker för att förbättra dina sömnvanor? Typ, ingen mobil och dator precis innan du ska sova? Varva ner en stund innan du går och lägger dig? Dricka typ kvällste? Försöka sova vid samma tid osv?

Och jag vet inte, men om kattsson dissar dig kanske en uppvärmd vetehund kan vara ett substitut?

Visst är du förresten sugen på att klippa ner lite fläderbär till mig? Du kan få en flaska saft i utbyte :)

Ja, sådana där grejer är sånt jag menade att jag brukar kunna ändra på för att somna bättre men som inte hjälper den här gången! Blir tokig snart, jag vill bara få sooooova. Knappt sovit inatt heller. :(

KL
Känns som min kropp har sagt upp sig. Vill gå och lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet igen.

Men sök vård nu då! Eller testa mindfullness om du inte gjort det och absolut inte vill söka vård?

Fy vad jobbigt! Hoppas att det går över pronto!

Själv är jag hungrig men orkar inte gå till köket... :p

Hoppas jag med, känner mig som en gammal käring idag, eller det kanske jag är?

Själv sitter jag i köket. :D

Det har jag, men känslan är som jag inte har fått sova i natt. :( Lider med dig som inte ens har fått sova inatt, när jag känner mig så här och har sovit hela natten.

Tja, kanske? ;) :D

Najs! Somliga har det bra! Själv var jag tvungen att gå ända till köket. [Kör av ledsna "Ooooooh"] ;)

Är ju bara fem dagar kvar till jag fyller ett år äldre, så för fallet kanske har börjat nu. ;)

Tycker synd om dig som var tvungen att gå till köket. ;)

Det är en avslappningsövning de körde mycket på en stresskurs jag gick för några år sedan. Det handlar om att du ska träna på att vara i nuet flera gånger om dagen typ, och då minskar stressnivåer och skit. Jag hade inte sömnproblem då så jag kan inte svara för hur bra det funkar på det egentligen, men de sa att det skulle hjälpa mot sömnproblem också. Men det är ju bara om det är stress som är boven för dig.

Men alltså det var väl en fem år sedan eller så, så det är kanske något nytt som är på mode inom vården nu. ;)

Men mot stress funkar det bra, så du kan ju googla och testa om du inte pallar söka vård precis just nu?

Nu svarade jag dig, och brände fast min gröt - ÄRU NÖJD NU ELLE????!?!?!?!?!?!?!?!????!??!

;)

För det hade jag inte alls gjort ändå. :angel: ;)

Aha. Det låter som sånt man pysslar med om man gillar shabby chic och väggord. Men jag ska googla. Måste vara open minded and shit. :)

Förövrigt tycker jag att det är fruktansvärt att jag måste skrika på dig i versaler för att få din uppmärksamhet. Är det vad vår vänskap har sjunkit till? :cry:

Och som jag minns det så har du ju typ en hel dagsresa till köket ifrån sovrummet, så jag lider också me'rej. Inte.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: movi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 070
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka