Någon som sett tjejen som söker en omplaceringshund i alla möjliga grupper å Facebook och har kravet att hunden ska göra utfall mot andra hundar..., och vara långhårig ,,
Nej det har jag missat! Antar hon fick mycket påhopp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som sett tjejen som söker en omplaceringshund i alla möjliga grupper å Facebook och har kravet att hunden ska göra utfall mot andra hundar..., och vara långhårig ,,
Inte överdrivet , däremot många förslag på hunda som hon tackar nej och åter nej till...Nej det har jag missat! Antar hon fick mycket påhopp?
Andra djur, vilka andra djur tränar man egentligen i Sverige förutom häst och hund?"Nu finns två hanar kvar från en kull på 15 valpar med en unik blandning.
Fadern Strävhårig Vorsteh
Modern Engelsk Springer Spaniel / Strävhårig Vorsteh
Av 13 sålda valpar är det 13 nöjda köpare.
Dessa valpar kräver sin ägare, och kan bli vad man gör dem till: jaktkamrat eller familjehund, agility,spår,uppletande etc.
Lättlärda,lyhörda,arbetsvilliga på den nivå deras ålder tillåter.
Precis som med andra djur, så stiger priset i takt med utbildning och träning."
Men vaa?? Vad fan ska hon ha den till kan man ju undra..Någon som sett tjejen som söker en omplaceringshund i alla möjliga grupper å Facebook och har kravet att hunden ska göra utfall mot andra hundar..., och vara långhårig ,,
Stackars liten, den kommer nog säljas svindyrt och bäras runt överallt.Men gud, vad är det här då? Den är ju som en förvuxen hamster i storlek.
Ja, om den inte blir ihjältrampad.Stackars liten, den kommer nog säljas svindyrt och bäras runt överallt.
Den kommer ju aldrig bli rumsren iaf. Fast det gör väl inte så mycket för om den inte bor i en hamsterbur så tappar man väl bort den..Men gud, vad är det här då? Den är ju som en förvuxen hamster i storlek.
Grannkatten hinner ta den om den är ute.Den kommer ju aldrig bli rumsren iaf. Fast det gör väl inte så mycket för om den inte bor i en hamsterbur så tappar man väl bort den..
Men gud, vad är det här då? Den är ju som en förvuxen hamster i storlek.
Om ni googlar Taylor R Rosie så får ni se en vuxen. Hon är bedårande söt men ser varken sund eller rastypisk ut. Öronen står upp, svansen är nästan kal och hon har blivit opererad för patella luxation. Hon går extremt styltigt och ser inte ut att kunna hålla länge i kroppen Hon är köpt från en uppfödare som skickar hundarna runt världen och ju mindre de är desto dyrare är de. När det dyker upp problem gör sig uppfödare oanträffbar. Tyvärr är det ett tag sedan jag läste om det så jag minns inte vad uppfödaren hette eller var jag läste detJag har sett en och annan sån där i Tokyo, fast vuxna ( = några cm större än den på filmen). Jodå, mycket riktigt bars de runt... iförda prinsessklänningar
Vad ska det föreställa, miniatyrpudel?Om ni googlar Taylor R Rosie så får ni se en vuxen. Hon är bedårande söt men ser varken sund eller rastypisk ut. Öronen står upp, svansen är nästan kal och hon har blivit opererad för patella luxation. Hon går extremt styltigt och ser inte ut att kunna hålla länge i kroppen Hon är köpt från en uppfödare som skickar hundarna runt världen och ju mindre de är desto dyrare är de. När det dyker upp problem gör sig uppfödare oanträffbar. Tyvärr är det ett tag sedan jag läste om det så jag minns inte vad uppfödaren hette eller var jag läste det
JappVad ska det föreställa, miniatyrpudel?
Om ni googlar Taylor R Rosie så får ni se en vuxen. Hon är bedårande söt men ser varken sund eller rastypisk ut. Öronen står upp, svansen är nästan kal och hon har blivit opererad för patella luxation. Hon går extremt styltigt och ser inte ut att kunna hålla länge i kroppen Hon är köpt från en uppfödare som skickar hundarna runt världen och ju mindre de är desto dyrare är de. När det dyker upp problem gör sig uppfödare oanträffbar. Tyvärr är det ett tag sedan jag läste om det så jag minns inte vad uppfödaren hette eller var jag läste det
Ja, hon bor i Tokyo men uppfödaren är från ett annat land. Jag tror att det var Sydkorea men jag är långt ifrån säkerAha, hon Taylor verkar ju bo i Tokyo Det förklarar ett och annat om nu uppfödaren är japan...
Såg en blandras där valparna beskrevs som att de skulle vara lugna och milda familjehundaroch mixen var kines och terrier .... mmmmmm... blir nog en härlig räddbitare ..