Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hyperventilerar. Labradoodlevalpar till salu för 28000:- Vem fan köper dom?
Skriver upp -bli labradoodleuppfödare på min BucketlistHade en gammal arbetskollega som köade på labradoodlevalpar till samma pris. Hon sa att hon var oerhört stolt över att de skulle få en labradoodle till så förmånligt pris. "Vanligtvis kostar de runt 32.000kr".
*googlar järnet efter en golden på blocket*Skriver upp -bli labradoodleuppfödare på min Bucketlist
Ja och eftersom att blandraser är så mycket friskare än alla andra så spelar ju inte ett evetuellt fel på pappahund någon roll.*googlar järnet efter en golden på blocket*
Pudel har jag ju redan, visserligen har han tydligen något fel på bakbenen så han går med raka knän, men hans uppfödare tipsade om att jag kunde klippa honom annorlunda så syns det inte, så då lär det ju vara lugnt att använda honom. Eftersom att pudeln är dvärg borde det väl bli teacuplabradoodles? Katsching! Måste ju kunna ta minst 35 laxar för dem va?
En gremlins
Jag kan ha hittat världens fulaste hund. Fina näsborrar och lång nos, men ändå.
Undra vad vi ska kalla den? Chipug?
Han ser ut som en liten farbror!! Så jäkla fulsöt.. men helt klart en av de icke vackraste hundar jag sett! haha..
Haha han är ju så ful så han blir lite söt på nåt konstigt sätt..Vad då "fulsöt"?
Den är fulful!
Ful är bara förnamnet!
Nä inte söt. Och säkert full med både pormaskar och finnar.
Nightmare fuel hade jag kallat blandningen... Den ser ju ledsen ut, och det hade väl typ vem som helst gjort om de blivit framavlade att se ut sådär .
Hur kan SKK låta sånt här fortgå?
En viss "farm" av bruksras som varit på tapeten förr. 1283 valpar hade sett dagens ljus när den här statistiken togs fram i slutet av förra året.
Andel röntgade HD: 35% av dessa hade 30,7% anmärkningar.
Andel röntgade ED: 34,1% av dessa hade 20,8% anmärkningar
Mörkertalet är ju enormt!
Av 1283 avkommor hade endast 18,3% gjort MH.
Hjälp mig förstå hur denna avel kan få fortsätta med SKKs godkännande
Och dessa avlar man på. En stor del av deras avel bygger ju på "eget mattrial". Snacka om individavel.Kollade upp deras statistik på avelsdata..
Sökte man på hd fri, ed fri och genomfört mh får man upp totalt 154 hundar.. Skrämmande! Bara lite drygt 10% av avkommorna...
Var fick du barf ifrån?
Förslag:
-urk
-kräks
-spy
-barf
?
Och dessa avlar man på. En stor del av deras avel bygger ju på "eget mattrial". Snacka om individavel.