Det borde väl funka med det här lädermonstret vi hade i någon tråd som jag inte kommer ihåg vad dom hette,tror det började på XBlanda i någon sorts nakenhund också, så fixar det sig nog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde väl funka med det här lädermonstret vi hade i någon tråd som jag inte kommer ihåg vad dom hette,tror det började på XBlanda i någon sorts nakenhund också, så fixar det sig nog.
Xolo-någonting, mexikanare.Det borde väl funka med det här lädermonstret vi hade i någon tråd som jag inte kommer ihåg vad dom hette,tror det började på X
Korthåriga som schäfer? Kan vi få dem utan underull? Jag gillar inte att dammsuga.Okej, då ska vi se. Vi vill ha en korthårig, men inte FÖR korthårig ras. Schäfer-korthårig liksom. Den ska se ut som en brukshund men vara mindre, kanske väga runt 18-23 kilo? Det ska vara en sällskaps- och familjehund.
Vad ska vi slänga ner i mixen då? Vi fick ju inte ta vanlig Schäfer, så vad sägs om Östeuropeisk? Lägg till lite retriever för glädje och socialitet, norsk buhund för storlek och pudel så att den blir allergivänlig, men helst utan krullhår. (Hur nu det går ihop?)
Perfekt ras!
Okej, då ska vi se. Vi vill ha en korthårig, men inte FÖR korthårig ras. Schäfer-korthårig liksom. Den ska se ut som en brukshund men vara mindre, kanske väga runt 18-23 kilo? Det ska vara en sällskaps- och familjehund.
Vad ska vi slänga ner i mixen då? Vi fick ju inte ta vanlig Schäfer, så vad sägs om Östeuropeisk? Lägg till lite retriever för glädje och socialitet, norsk buhund för storlek och pudel så att den blir allergivänlig, men helst utan krullhår. (Hur nu det går ihop?)
Perfekt ras!
Det var ju väldigt bra "räddat". För att sen hiva över möget på någon annan när man inte vill/orkar/kan ta ansvar längre!"Med tårar i ögonen och smärtan i hjärtat så måste jag nu pga ändrade familjen förhållanden sälja mina 2 hundar som jag räddade från Ryssland när dom va 4 månader .
Det är av rasen schäfer och benesenner.
Dom är idag 11 mån och fyller snart 1 år."
Hundarna i fråga har ju för bövelen mustasch och ser strävhåriga ut, tror människan ärligt att det bara är Schäfer och "benesenner" i dem?
Dessutom har hon tröttnat på hundarna efter lite mer än ett halvår.. Och nej, jag tror inte på "ändrade familjen förhållanden", absolut inte i detta fallet.
När blev sibbar slöhundar?Det är ju bara slöhundar i blandningen så de behöver ju inte jobba någe just, men det är väl klart om det är kul för alla hundar att ändå få jobba lite!
Låter som en Aussie med väldigt lite päls. Finns ju dom som knappt har någon päls.Okej, då ska vi se. Vi vill ha en korthårig, men inte FÖR korthårig ras. Schäfer-korthårig liksom. Den ska se ut som en brukshund men vara mindre, kanske väga runt 18-23 kilo? Det ska vara en sällskaps- och familjehund.
Perfekt ras!
Lädermonstret.Det borde väl funka med det här lädermonstret vi hade i någon tråd som jag inte kommer ihåg vad dom hette,tror det började på X
Och utan några arbetsegenskaper?Låter som en Aussie med väldigt lite päls. Finns ju dom som knappt har någon päls.
Och utan några arbetsegenskaper?
När blev sibbar slöhundar?
Usch....den var otäck@Voff s läderråtta