För att resten av rasen är ännu värre..? Finns väl någon sådan ras tyvärr... Men gissar att det inte är där du hittat en sådan parningVarför avlar man på föräldradjur där tiken har HD C och hanen har ED 1?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att resten av rasen är ännu värre..? Finns väl någon sådan ras tyvärr... Men gissar att det inte är där du hittat en sådan parningVarför avlar man på föräldradjur där tiken har HD C och hanen har ED 1?
Eller hur..det är en import men det spelar ju f*n ingen roll när mentaliteten är sådär. Det stör mig ofantligt mycket att uppfödaren är en sån som hackar på andra för vad tusan som helst, och sen kan man göra en sådan här sak? Liksom sopa framför din egen dörr först..Men för *censur* där får man hoppas det finns riktigt jäkla bra argument för varför den parningen ska göras. Och inse att troligen? Nä...
Eller hur..det är en import men det spelar ju f*n ingen roll när mentaliteten är sådär. Det stör mig ofantligt mycket att uppfödaren är en sån som hackar på andra för vad tusan som helst, och sen kan man göra en sådan här sak? Liksom sopa framför din egen dörr först..
Nä det är nog jag som inte skrivit det Eurasier!Vad pratar vi om för ras? Jag har inte hängt med om det finns tidigare i tråden, sorry...
Ser ofta cc på blocket för samma som renrasiga, 14-15 000. Några kullar på tio valpar (vanligt) så kan man bygga ut huset med ett par våningar till!
(Hur kan de få valparna sålda!? )
Edit: kollade nu, faktiskt bara en kull (tio valpar) ute för 14 000, sen är det en för 10 000 pb/cc (nio valpar) och en schäfer/cc för 10 000 (sju valpar). 300 000, helt rimligt!
Hoppsan, missade en prissänkt kull - rea, slå till! - med 9 000 för cc-"mix" (med vad?), sex valpar. 350 000 för cc-korsningar en random fredag....
För att resten av rasen är ännu värre..? Finns väl någon sådan ras tyvärr... Men gissar att det inte är där du hittat en sådan parning
Varför avlar man på föräldradjur där tiken har HD C och hanen har ED 1?
Om du tycker det är illa, så tycker jag att du ska titta runt på cane corso-kennlar... Jag har sett att det avlas på både D och E höfter
Cattle dog/bull arab pappa och kelpie / border collie mamma
Valp 8v säljes för $150. "Very cuddly and will suit any family with a back yard"
Cattle dog/bull arab pappa och kelpie / border collie mamma
Valp 8v säljes för $150. "Very cuddly and will suit any family with a back yard"
Alltså hur fan kommer man ens på tanken att korsa pudel med rottis? Och hur sjutton vet de att de blir allergivänliga?
Får man fortsätta avla på blandras om man har kennel? Det jag reagerar på är att mamman är blandras och att hon har kennel..
Dvärgschnauzer bland valpar
9 500 kr
Vi har nu 3 st söta Bichon Havanais/Dvärgschnauzer valpar 3 hanar. Athis,Portos,Aramis de är black and tan färgad.
Vår kull föddes 2018.05.28. och är leveransklara tidigast 25:juli vid 9. veckors ålder.
-Vaccinerade
-Chippade och
-Vet.besiktning
-Avmaskade x 4.
-3-ås doldafel försäkring
-Registrerade i JBV.
-AGRIA försäkring
Mamman är havanais&dvärgschnauzer och pappa är dvärgschnauzer.
Föräldrarna är friska, mentalt stabila och kan båda träffas hos oss. Vi följer Jordbruksverkets och SKKs regler för avel, uppfödning och leverans av valp.
En havanais och dvärgschnauzer är liten, familjär, social, klok, orädd trevilgt hund.
Vikt ca 3-6 kg och mankhöjd ca 24-26 cm.
Våra valpar växer upp inomhus i barnfamilj vi har 4 barn.
Enbart seriöst intresserade gör sig besvär. Ofullständiga svar, utan namn och telefonnummer besvaras ej. Fodervärd, avbetalning och/eller prutning är inte aktuellt.
Jag är uppfödare (bichon havanais) från 1992.
Med F-skatt.
Välkommen!
Får man fortsätta avla på blandras om man har kennel? Det jag reagerar på är att mamman är blandras och att hon har kennel..
9 500 kr
Vi har nu 3 st söta Bichon Havanais/Dvärgschnauzer valpar 3 hanar. Athis,Portos,Aramis de är black and tan färgad.
Vår kull föddes 2018.05.28. och är leveransklara tidigast 25:juli vid 9. veckors ålder.
-Vaccinerade
-Chippade och
-Vet.besiktning
-Avmaskade x 4.
-Registrerade i JBV.
-AGRIA försäkring
Föräldrarna är friska, mentalt stabila och kan båda träffas hos oss. Vi följer Jordbruksverkets och SKKs regler för avel, uppfödning och leverans av valp.
En havanais och dvärgschnauzer är liten, familjär, social, klok, orädd trevilgt hund.
Enbart seriöst intresserade gör sig besvär. Ofullständiga svar, utan namn och telefonnummer besvaras ej. Fodervärd, avbetalning och/eller prutning är inte aktuellt.
Med F-skatt.
Välkommen!
9 500 kr
-Vaccinerade
-Chippade och
-Vet.besiktning
-Avmaskade x 4.
-Registrerade i JBV.
-AGRIA försäkring
Med F-skatt.
Välkommen!
Nope, inte tillåtet. Bara att anmäla till SKK.
Annonsen var lätt att hitta på blocket. Jag tog skärmdumpar om det skulle behövas (Tex om annonsen tas bort)Snälla, anmäl till SKK.