Oseriös avel, fortsättning.

Idioter som föder upp, ännu större idioter som sponsrar skiten och köper en hund de inte klarar av och ger upp redan vid 12v?? Låter ju genomtänkt.. det är ju bara en plutt liksom.. vänta till halvåret :devil:

Folk kommer nog köpa dessa konstiga blandisar på Blocket, så länge folk läser på mer inför mobilköp än djurköp, "blandraser är friskast och bäst", och att "en hund är en hund och den blir vad man gör det till".

I detta fallet så gav den på sig katterna, tror jag? Som sagt, bara tolv veckor, vänta tills den blir sex månader gammal... :nailbiting:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 040
Senast: mamman
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hello everyone, this is not a fully related topic, but I hope you can help me. I'm a student of "Equine Sports and Business" from the...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Ponsa
·
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 242
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar