Varför inte BDoodle?Det blir en kludd i marginalen (Border Doodle).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte BDoodle?Det blir en kludd i marginalen (Border Doodle).
Det gör Ammo med, är han en vallhund nu?
Sant! Ska genast göra honom tillgänglig i vallhundsaveln med, valla vågor verkar ju räcka som krav!Klart han är. En hund blir ju vad du gör den till
Varför inte BDoodle?
Idioter som föder upp, ännu större idioter som sponsrar skiten och köper en hund de inte klarar av och ger upp redan vid 12v?? Låter ju genomtänkt.. det är ju bara en plutt liksom.. vänta till halvåret
Tänk dig dem tillsammans, kan ni göra stora pengar på att sälja vågvallare. Något för surfare kanske?
Du får ta emot Amos på kollo.Jag vill gära ha sjötomt. Kanske en sån här kunde hjälpa mig att få hit tillräckligt med vatten?
Du får ta emot Amos på kollo.
Känner mig något kränkt öber det här uttalandet. Kan meddela att vi är billiga i drift. Ammo arbetar för en boll och jag för mat och billig roséOch få @Wingates på köpet? Hum....får fundera på om det är ett plus eller minus
Känner mig något kränkt öber det här uttalandet. Kan meddela att vi är billiga i drift. Ammo arbetar för en boll och jag för mat och billig rosé
DealOk....taget. Ditt jobb blir att skrapa smurfblå husfasad så målar jag
Du kan få min sambo (makes) del av proseccon vi fick i bröllopsgåva. Han vill ändå inte ha det
Men då ska Ammo äta upp de två läderråttorna som sen 2,5 timme tillbaka sitter och ylar och skäller i grannhuset.
En lila en från Nordic Bulldogs?Fransk bulldog utan stamtavla till det lilla nätta priset av 22.000 kr...
En lila en från Nordic Bulldogs?
Vad var det för färg på den?Fransk bulldog utan stamtavla till det lilla nätta priset av 22.000 kr...
Är han igång igen?En lila en från Nordic Bulldogs?
Vad var det för färg på den?
Dom hittade jag inte på blocket, men väl en kull som tar 17 500 för oreggade frallor. hittade också sarplaninac för 5 500 med google translate text, dom krävde att köparen har hundvana.Är han igång igen?