vallhund
Trådstartare
Schäpoo.Bättre du parar med en Pudel först, innan du säljer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schäpoo.Bättre du parar med en Pudel först, innan du säljer!
Schäpoo.
Tyvärr är det tre kullar i Sverige förhoppningsvis inga utomlands
Schäpoo.
Två reggade kullar förra året och en i år?Hur har de hunnit på en tik på två år
Var hon 6 månader när hon började löpa? Calibra är 11 mån och hade precis sitt första löp.
Är ingen kull reggad i år."bara" annonseradTvå reggade kullar förra året och en i år?
Jag vet att det bara är två reggade, jag svarade på hur de hunnit ta tre kullar. Två reggade förra året och en oreggad i år är svaret.Är ingen kull reggad i år."bara" annonserad
Hon måste ha korta löpintervaller samt att de brytit mot lagen och parat på tre löp på rad för att hinna klämma in tre kullar från könsmognad fram till två års ålderTvå reggade kullar förra året och en i år?
Det blir en Posh såklart!
Hum hur blir pälsen hos valpar till dvärgschnauzer/pudelmix? Känns som att den kan bli ganska katastrofal men jag kanske tänker fel? Visserligen ska varken dvärgschnauzer eller pudel fälla men den första ska ju trimmas/ryckas och den senare klippas så det känns som rätt stora skillnad i pälstyp... Tror inte det hjälper heller att mamman till valparna som är pudelmixen är springer spaniel och pudel.
Fast hon är drygt 2 1/2,så dom har tagit kull på 3 löp i rad.Hon måste ha korta löpintervaller samt att de brytit mot lagen och parat på tre löp på rad för att hinna klämma in tre kullar från könsmognad fram till två års ålder
Stackars hund.Fast hon är drygt 2 1/2,så dom har tagit kull på 3 löp i rad.
Ja,inte konstigt tiken är rädd och inte är på topp.Stackars hund.
Och stackars, stackars alla valpar och valpköpare.Stackars, stackars malletik
Och stackars, stackars alla valpar och valpköpare.
Går inte att se vem som är ägaren så jag tror inte det.Men den här människan har ju uppenbarligen brytit mot djurskyddslagen med både tre kullar på raken samt ha parat innan 18 mån. Någon som vet om hen är anmäld?
Går inte att se vem som är ägaren så jag tror inte det.
Nuvarande kull är väl anmäld till disciplinnämnden har jag för mig det stått i tråden?Men den här människan har ju uppenbarligen brytit mot djurskyddslagen med både tre kullar på raken samt ha parat innan 18 mån. Någon som vet om hen är anmäld?
Kan vara så att dom skylt på att hon var parad redan vid köpet,men hon var bara drygt 14 mån vid första kullen och runt 21 mån vid 2aMen den här människan har ju uppenbarligen brytit mot djurskyddslagen med både tre kullar på raken samt ha parat innan 18 mån. Någon som vet om hen är anmäld?