Och har kassa armbågar, ett brutet mh och då enligt annons även ängslig mot nya människor
Men så gräsligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och har kassa armbågar, ett brutet mh och då enligt annons även ängslig mot nya människor
...
Säljes ej som avelstik, Tina har redan fått 3 kullar.
...
Tina är född 20141101 och finns i Kista.
...."
Jag har reagerat på samma och undrar vad det är för egenskaper man vill föra vidare, det finns inget när man kollar tikens föräldrar heller. Varken MH, meriter eller veterinärt.Det kan vara så att jag tänker helt galet nu.
Men visst är hunden 2 år och 6 månader nu. Hur har hon då haft 3 kullar lagligt?
Jag har reagerat på samma och undrar vad det är för egenskaper man vill föra vidare, det finns inget när man kollar tikens föräldrar heller. Varken MH, meriter eller veterinärt.
Samma hane har använts till alla kullarna och det finns bara två registrerade kullar hos SKK, bägge 2016. Om det finns en tredje kull har de nog mjölkat ur henne den i år och de har inte hunnit registreras.Ja, det måste vara någon som bara bryr sig om att få lite extra pengar i fickan. Det kan ju inte vara någon som bryr sig om tiken eller valparna.
Det stämmer två kullar är registrerade, den tredje verkar skk ha satt stopp för iaf.. Låg annons på Blocket för inte alls länge sen med dessa valpar.. Undrar vad som hänt med dom..Det kan vara så att jag tänker helt galet nu.
Men visst är hunden 2 år och 6 månader nu. Hur har hon då haft 3 kullar lagligt?
Även hanen har anmärkning på ed och enda avkomman som hunnit röntgas har HD d och ed1Samma hane har använts till alla kullarna och det finns bara två registrerade kullar hos SKK, bägge 2016. Om det finns en tredje kull har de nog mjölkat ur henne den i år och de har inte hunnit registreras.
Vem köper en bruksras efter en sån tik, hur hittar de köpare?
Stakars stakars valparÄven hanen har anmärkning på ed och enda avkomman som hunnit röntgas har HD d och ed1
Den tredje kullen, skulle jag gissa, får inte reggas alls
Kanske inte är så konstigt,tiken är importeradJag har reagerat på samma och undrar vad det är för egenskaper man vill föra vidare, det finns inget när man kollar tikens föräldrar heller. Varken MH, meriter eller veterinärt.
Men varför tar man in en tik och hane av bruksras om man inte tänker meritera dem alls om man ska avla på dem? Varför vill man ens ha en tik i avel med avbrutet MH och det inte finns några som helst andra "meriter" än kasst röntgenresultat?Kanske inte är så konstigt,tiken är importerad
Men varför tar man in en tik och hane av bruksras om man inte tänker meritera dem alls om man ska avla på dem? Varför vill man ens ha en tik i avel med avbrutet MH och det inte finns några som helst andra "meriter" än kasst röntgenresultat?
Jo, men det var just rätt ras att välja om man vill göra lätta pengar ...För att man bara vill tjäna pengar?
Fråga dom Pengar? Eller dom kanske inte räknade med att det skulle vara skithundar.Men varför tar man in en tik och hane av bruksras om man inte tänker meritera dem alls om man ska avla på dem? Varför vill man ens ha en tik i avel med avbrutet MH och det inte finns några som helst andra "meriter" än kasst röntgenresultat?
Både mh och röntgen ska vara gjort i efterhand för att få regga kullarna.. Här snackar vi nog folk med kollMen varför tar man in en tik och hane av bruksras om man inte tänker meritera dem alls om man ska avla på dem? Varför vill man ens ha en tik i avel med avbrutet MH och det inte finns några som helst andra "meriter" än kasst röntgenresultat?
Jo, men det var just rätt ras att välja om man vill göra lätta pengar ...
Om hon är import så kan hon ha fått en kull innan hon kom till Sverige.Det kan vara så att jag tänker helt galet nu.
Tyvärr är det tre kullar i Sverige förhoppningsvis inga utomlandsOm hon är import så kan hon ha fått en kull innan hon kom till Sverige.
Bättre du parar med en Pudel först, innan du säljer!Då borde jag kunna få minst det dubbla för Mamma Mu Hon har också fått tre kullar men har ett fint MH, är friröntgad,meriterad och älskar alla människor.