Tycker snart det är dags för en egen tråd för nya/kreativa namn på hundraserEn ny stjärna verkar ha tänts.. bollihuahua.
När tusan blev det så poppis att slänga ihop rasnamnen på alla dessa blandisar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker snart det är dags för en egen tråd för nya/kreativa namn på hundraserEn ny stjärna verkar ha tänts.. bollihuahua.
När tusan blev det så poppis att slänga ihop rasnamnen på alla dessa blandisar?
Nästan så det behövs, i alla fall någon form av tråd där man kan skriva upp alla så det går att hålla koll, börjar känna att alla dessa kreativa namn gör mig förvirrad!Tycker snart det är dags för en egen tråd för nya/kreativa namn på hundraser
Finns en/flera "designerbreedregistry" där alla "raser" finns listade, ibland med bildNästan så det behövs, i alla fall någon form av tråd där man kan skriva upp alla så det går att hålla koll, börjar känna att alla dessa kreativa namn gör mig förvirrad!
En ny stjärna verkar ha tänts.. bollihuahua.
2 fullt hus utbildade terrier. Stor familj hundar. De är (mänskliga år) 6 och 8.
Till det fina priset kanske man borde slå till!Beskådade nog samma annons nyss och för bara 10 papp får man en helt egen
Jag har fått uppfattningen att chi inte alls säljer särskilt bra längre.. varken renrasiga eller blandraser.. de icke skk reggade är ju bland de billigaste småhundsblandningarna numeraPom och Chi-blandningar brukar ju sälja rätt bra. Säkert för att det låter gulligt.
Bara att blanda med Aussie för lagom stora, fluffiga hundar med fina färger och blå ögon! Aussipom. Chissie. Chissiepom.
35k styck. 40k för blå ögon. Kag kommer bli rik!!
Fast jag ser chihuahua-blandningar väldigt ofta. Mest Pomchi dock.Jag har fått uppfattningen att chi inte alls säljer särskilt bra längre.. varken renrasiga eller blandraser.. de icke skk reggade är ju bland de billigaste småhundsblandningarna numera
Fast jag ser chihuahua-blandningar väldigt ofta. Mest Pomchi dock.
Äh. Aussipom lär sälja bra det med Aussieranian?
Aussiepompoo?Aussiepoo. Poo är alltid bra, allergifria osv
Finns i min stad. Ska jag köpa en?
Du ville ju ha en hund med lite mer "tryck" i.
Du ville ju ha en hund med lite mer "tryck" i.
Du menar att om en inte aktiverar den 80% av dygnet kommer den att aktivera sig själv (genom att demolera hus/lägenhet)? Sådant tryck?
20 år! HjääälpValparna är en korsning mellan Golden retriever / Border collie / Husky. Då vi fött upp flera kullar med den här blandningen under de senaste 20 åren
Det har du ju rätt i. Här har vi både spets och golden ju. Borde passa mig perfekt
Det måste väl vara någon scam? Jag tror inte hunden finns.Nu börjar det bli löjligt. En till shit pommes frites:
"Söt och söt kvinnlig baby Pomeranian söker kärlek! Nallebjörn ansikte med vacker päls! Beräknas vara 2.5 till 3 pund fullvuxna.
Vår valp kommer till dig med:
• aktuella vaccinationer / registrering
• deworming
• mikrochip
• hälsointyg
• Livstidsstöd från över 25 års erfarenhet från veterinärtekniker.
Intresserad av att ta den här småpommerska valp hem, kontakta oss för mer information och bilder."
Ja, jag är allmänt sur och grinig idag pga PMS men kom igen?! TROR de verkligen att någon här går på den där dyngan?!