Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yorkshire terrier valpar
Inga fel
Födelsedatum 24.08.16
Tänder 6*6
FCI/RKF stamtavla, chip
Alla vacciner
Bra att de är utan fel.
Vad beyder tänder 6*6?
Var är de reggade?
/mvh jeps som inte alltid förstår annonshundiska
Inte direkt oseriös avel, men fungerar fodervärdsavtal verkligen såhär?
Okej, så har man bara incisiver så är man fulltandad. Då har djurtandsköterskan lärt sig nåt nytt.Gissa på utan fel = inte öppen fontanell
6x6 är fulltandad =dom ska ha 6 insesiver mellan huggtänderna uppe o nere
FCI är huvudorganet för gk kennel klubbar, RKF tror jag är Ukraina eller rumänien
Nä man måste ha lite fler än så,men på småhundar är det vanligt att dom saknar I tänder.Okej, så har man bara incisiver så är man fulltandad. Då har djurtandsköterskan lärt sig nåt nytt.
Det är jag fullt medveten om, men även om anlagen saknas så räknar jag dem inte som fulltandade.Nä man måste ha lite fler än så,men på småhundar är det vanligt att dom saknar I tänder.
Nä det gör inte jag heller och det var inte det jag sa Missförstår du mig med flit?Det är jag fullt medveten om, men även om anlagen saknas så räknar jag dem inte som fulltandade.
Inte med flit men missförstår gör jag tydligen.Nä det gör inte jag heller och det var inte det jag sa Missförstår du mig med flit?
Den borde också ha 6 olika raser, dock inte samma som tikens. Annars blir det väl inget spännande...Ska hane vara en av de ingående raserna eller en ny ras?
Hon missade ju uwsepehhtzsh ur raserna (och la till lite eget). Man kanske ska hjälpa henne komma på ett nytt rasnamn med hjälp av de bokstäverna"jag har en tik som har löpt sitt första löp hon är en chihuahablandis raserna i henne är chuhuha, pouder puff, cheperki, sitsu, japansk pets, lassapapo. hon är lik en mer en chihuahua jag letar efter en hane tills nästa år när hon har sitt andra storlöp sänd mig gärna ett pm"
Uvshepetsch? Uvspets fast uttalat på danska?Hon missade ju uwsepehhtzsh ur raserna (och la till lite eget). Man kanske ska hjälpa henne komma på ett nytt rasnamn med hjälp av de bokstäverna
Det finns ju redan,tex chihuahua
Den är inte förbjuden,det är "bara" inte en tillåten färg och får väl xx som färg i stamtavlan,Hur tänkte du då? Merle är förbjudet på Chi.
Den är inte förbjuden,det är "bara" inte en tillåten färg och får väl xx som färg i stamtavlan,
OBS att vi också är i oseriös avel tråden
Man måste ju börja någonstans ,husky (dom blir väl det man gör dom till ,eller? ) sheltie och lite mudi,då borde man få storlek o färgMen om man ska leka med tanken att ta fram en medelstor (typ Labbestor) sällskapsras med alla "fina färger" och blå ögon, hur ska man göra då? Vilka raser borde användas?
(Jag älskar såna här låtsasscenarios )
Man måste ju börja någonstans ,husky (dom blir väl det man gör dom till ,eller? ) sheltie och lite mudi,då borde man få storlek o färg