Vad sägs om en beagle x pudel? (jag tror eventuellt att det finns minst en tredje part inblandad...)
Visa bifogad fil 162880
Måste ju vara nåt tigrerat med där också, finns väl inte hos varken pudel eller beagle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sägs om en beagle x pudel? (jag tror eventuellt att det finns minst en tredje part inblandad...)
Visa bifogad fil 162880
Precis, det var det som var lite roligt.Måste ju vara nåt tigrerat med där också, finns väl inte hos varken pudel eller beagle?
Precis, det var det som var lite roligt.Jag undrar om det finns pudel där alls? Jag tänker staffe x beagle.
Man kan bara spekulera! Tydligt är i alla fall att det inte rör sig om en beapoo som det står i annonsen.Nosen skulle möjligen kunna vara lite pudelaktig för att vara såpass lång och smal? Typ staffe+pudel på ena sidan och beagle på den andra? Kroppen är ju inte riktigt varken staffe eller beagle.
Man kan bara spekulera! Tydligt är i alla fall att det inte rör sig om en beapoo som det står i annonsen.![]()
Eller som om man beskriver konsistensen på något annat!Beapoo?! Låter som om någon blandat bearnaise med schampo![]()