Vad sägs om en beagle x pudel? (jag tror eventuellt att det finns minst en tredje part inblandad...)
Visa bifogad fil 162880
Måste ju vara nåt tigrerat med där också, finns väl inte hos varken pudel eller beagle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sägs om en beagle x pudel? (jag tror eventuellt att det finns minst en tredje part inblandad...)
Visa bifogad fil 162880
Precis, det var det som var lite roligt.Måste ju vara nåt tigrerat med där också, finns väl inte hos varken pudel eller beagle?
Precis, det var det som var lite roligt.Jag undrar om det finns pudel där alls? Jag tänker staffe x beagle.
Man kan bara spekulera! Tydligt är i alla fall att det inte rör sig om en beapoo som det står i annonsen.Nosen skulle möjligen kunna vara lite pudelaktig för att vara såpass lång och smal? Typ staffe+pudel på ena sidan och beagle på den andra? Kroppen är ju inte riktigt varken staffe eller beagle.
Man kan bara spekulera! Tydligt är i alla fall att det inte rör sig om en beapoo som det står i annonsen.![]()
Eller som om man beskriver konsistensen på något annat!Beapoo?! Låter som om någon blandat bearnaise med schampo![]()
Jag har. Men aldrig i första generationenHar nog aldrig sett en helt släthårig pudelkorsning.
Så trist... Jag fattar inte ens varför man intresserar sig för att avla på en brukarnas om man själv bara r intresserad av utställning.Att andelen MH och röntgade hundar sjunkit drastiskt i min ras får väl gå i oseriös avel. Gjorde en kort sammanställning med lite utställningskennlar och publicerade i vår rasgrupp. Intresset är väl tyvärr rätt svalt och jag blir så trött.
Det förstår inte jag heller.Så trist... Jag fattar inte ens varför man intresserar sig för att avla på en brukarnas om man själv bara r intresserad av utställning.
Men vad tråkigt! Det är ju en arbetande ras, och det tycker jag den ska förbli.Att andelen MH och röntgade hundar sjunkit drastiskt i min ras får väl gå i oseriös avel. Gjorde en kort sammanställning med lite utställningskennlar och publicerade i vår rasgrupp. Intresset är väl tyvärr rätt svalt och jag blir så trött.
Det förstår inte jag heller.
Ja, det är ju en ståndpunkt jag har med och som jag slåss ganska aktivt för.Men vad tråkigt! Det är ju en arbetande ras, och det tycker jag den ska förbli.
Har blivit populärt på pudel med”Multigenerations” labradoodlekull, men med typ alla färger av merle som finns. Sååå… kanske inte bara labrador-pudel, har jag en känsla av.![]()
Kanske är det den där Tysken som smugit sig in i doodleaveln också?”Multigenerations” labradoodlekull, men med typ alla färger av merle som finns. Sååå… kanske inte bara labrador-pudel, har jag en känsla av.![]()
jag gissar på att dom blandat i MudiHar blivit populärt på pudel med
Dykt upp några buskavlare som säljer Merlepudlar på blocket.
Jasså har dom merlefärgenjag gissar på att dom blandat i Mudi
JaJasså har dom merlefärgen![]()