Besvärligt att behöva söka vapenlicens för sitt hundägande, men men...![]()
Blir lite jobbigt att få in den i vapenskåpet också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Besvärligt att behöva söka vapenlicens för sitt hundägande, men men...![]()
Calm demeanor??? Har dom träffat en husky?? Dom kan få låna mina ett dygn"Meet our three adorable Shepsky pups, 2Girls 1 Boy, ready to find their forever homes! These fun-loving, energetic bundles of joy are the perfect mix of a Husky’s calm demeanor and a Dutch Shepherd’s intelligence and eagerness to learn. "
"Meet our three adorable Shepsky pups, 2Girls 1 Boy, ready to find their forever homes! These fun-loving, energetic bundles of joy are the perfect mix of a Husky’s calm demeanor and a Dutch Shepherd’s intelligence and eagerness to learn. "
Klart det är! Bara önskvärda egenskaper nedärvs förstås, och om två olika köpare har olika kriterier är det ändå sant - för hunden blir vad man gör den!... Och om dom får huskyns egensinnighet och självständighet? Och holländska herdehundens energinivå och arbetslust? Visste inte att det var plock-och-välj när det kommer till blandraskullar![]()
Det ser ut som nånting i en tecknad serie!
Den VILL jag ha
Perfekt med en husky som inte kräver 180 stängsel
Helt allvarligt hade jag nog köpt den om den hade varit i Sverige![]()
*Teaterviskar* (om jag inte haft shiban hade jag köpt den också...)Den VILL jag ha
Perfekt med en husky som inte kräver 180 stängsel
Helt allvarligt hade jag nog köpt den om den hade varit i Sverige![]()
Såg den med. Fattar inte hur folk tänker, Bog är i samma ålder och han känns som en valp fortfarande.Parningsannons med en fyraårig tik som parats med en hane som inte ens fyllt två år. Detta i min ras vars RAS säger "använd inte hundar yngre än 3 år i avel"...
Parningsannons med en fyraårig tik som parats med en hane som inte ens fyllt två år. Detta i min ras vars RAS säger "använd inte hundar yngre än 3 år i avel"...
Hanar kan man ju vänta med i princip all evighet, förstår inte varför det är så bråttom särskilt när RAS rekommenderar emot det.
Oj då, den hamnade lite fel xD Men kanske passar ändå? xD