Nä, det var lite "Och hur sjutton kom en golden in i det hela?!"
Tänker att det kanske var "man tager vad man haver.." situation, tik började löpa och närmaste hane var grannens golden .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det var lite "Och hur sjutton kom en golden in i det hela?!"
Jo - enligt ryktet är de överepresenterade bland hundar som biter folk. Det är en ny ras speciellt framtagen för oss osociala människor (nästa generation ska vi blanda in malle och husky (för ögonen)). Snart är den godkänd av FCI eller FCA whatever. Friska är de ocksåGolden retriever passar inte riktigt in där
Det var väl någon statistik som inte tog hänsyn till antalet hundar per ras antar jag dvs golden är/var så pass vanlig att den fick hög bitstatistik.Men är det inte en myt att Golden Retriever bits mer än andra hundar? Jag har inte kunnat hitta någon statistik som visar det. Jag har då aldrig stött på någon aggressiv sådan själv. Alla har varit precis så snälla som ryktet säger.
Vad sägs om en 12 veckors valp med raserna alaskan husky, wachtel och bordercollie för 20,000? Säljes pga allergi. Jag fattar verkligen inte hur man ens kommer på att blanda så vitt skilda raser Men säkert lättsåld, den är väldigt söt och har blå ögon.
Jag ska ha VÄLDIGT bra betalt för att ens ta i den
Tyvärr, du FÅR inte 20 000:-, du får BETALA 20 000:-Jag ska ha VÄLDIGT bra betalt för att ens ta i den
all-in-one? Jagar ikapp, skiljer ut ett djur ur en flock (välj själv önskat djurslag) och driver eller bär hem det?Vad sägs om en 12 veckors valp med raserna alaskan husky, wachtel och bordercollie för 20,000? Säljes pga allergi. Jag fattar verkligen inte hur man ens -kommer på att blanda så vitt skilda raser Men säkert lättsåld, den är väldigt söt och har blå ögon.
Perfekt när man är intresserad av jakt men inte orkar ta tag i det själv. Man sparar även in pengar då man inte behöver springa till affären för att handla. Bara skicka ut hunden fanns det fler än en?all-in-one? Jagar ikapp, skiljer ut ett djur ur en flock (välj själv önskat djurslag) och driver eller bär hem det?
Så behändigt, de ligger förstås i framkant med den blandningen Jag som såg framför mig en hund som inte går att använda till någonting för den försöker göra allt samtidigt.all-in-one? Jagar ikapp, skiljer ut ett djur ur en flock (välj själv önskat djurslag) och driver eller bär hem det?
Äh, jag får ju två bra BCs för dem pengarnaTyvärr, du FÅR inte 20 000:-, du får BETALA 20 000:-
Vad sägs om en 12 veckors valp med raserna alaskan husky, wachtel och bordercollie för 20,000? Säljes pga allergi. Jag fattar verkligen inte hur man ens kommer på att blanda så vitt skilda raser Men säkert lättsåld, den är väldigt söt och har blå ögon.
Ja, men de kan ju bara valla. Guuud så fattigt. Den här kan du ju jaga med också. Förstå så användbart på landetÄh, jag får ju två bra BCs för dem pengarna
Tänkte precis samma sak - "allergi" JOMENSÄKERTJag förstår att de blivit "allergiska"
Vore ju kanon
Finns risk att hunden även kommer hem med joggare och en klass ihopvallade dagisbarn men dessa behöver ni inte stoppa i frysboxen.Vore ju kanon
Den vill jag då inte stöta på om de bara har den som sällskapEn bekant till mig har köpt ny sällskapshund, Karelsk Björnhund/Malle/Rottis...
Detta efter att ha haft två olika shelterimporter tidigare som inte funkat i familjen med småbarnen och fått lämnas bort.