OS-tråden

Nä fotboll är inte så kul....
Men kul att det är på G :up:

Jag tänkte att när det börjar så tidigt så är det väl klart ganska tidigt men nej, det håller ju på hela jäkla OS. Lyckligtvis verkar det ju inte påverka sändningarna av något annat.

Längtar till helgen när det drar igång roliga saker!

Hur mycket kommer visas på tv3? Kommer dom visa någon hästsport t.ex eller är det viasat som gäller då? :confused:

Jag tänkte att när det börjar så tidigt så är det väl klart ganska tidigt men nej, det håller ju på hela jäkla OS. Lyckligtvis verkar det ju inte påverka sändningarna av något annat.

Längtar till helgen när det drar igång roliga saker!
På en av viasats kanaler visar de nu ett program som heter olympic News channel.
Och där visar de gymnastik :banana: :up:

Nu har jag gissat på antalet medaljer. Vi slog vad om tårta :d den som förlorar bjuder de andra på tårtkalas
Jag gissade på 5 stycken. Bara antalet medaljer inte vilken sort. Vi har gissat 0-8 så vi får se som vinner. Vi är 5 st, prickar ingen rätt så vinner den som är närmast. Hur många tror ni att Sverige får?

Nu har jag gissat på antalet medaljer. Vi slog vad om tårta :d den som förlorar bjuder de andra på tårtkalas
Jag gissade på 5 stycken. Bara antalet medaljer inte vilken sort. Vi har gissat 0-8 så vi får se som vinner. Vi är 5 st, prickar ingen rätt så vinner den som är närmast. Hur många tror ni att Sverige får?
Jag får då säga 6 st

Hur avgör ni den som förlorar? Dvs den som är längst ifrån?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar