Jag tror det är aftonbladets. Så den är säkert större än bara tv-tiderna
Nu har jag köpt den. Aftonbladets OS- Bibel. Nu har jag att läsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är aftonbladets. Så den är säkert större än bara tv-tiderna
Jag råkade se att den fanns på ABs digitala magasin som jag redan harNu har jag köpt den. Aftonbladets OS- Bibel. Nu har jag att läsa
Nu har OS tjuvstartat!
Nä fotboll är inte så kul....Fotboll
Nä fotboll är inte så kul....
Men kul att det är på G
Ett par gånger kommer det visas ridsport på tv3 men mest på viasatHur mycket kommer visas på tv3? Kommer dom visa någon hästsport t.ex eller är det viasat som gäller då?
Okej tack!Ett par gånger kommer det visas ridsport på tv3 men mest på viasat
http://www.tidningenridsport.se/Tavling/OS-2016/2016/8/Uppdaterat-TV-tider-under-OS/Hur mycket kommer visas på tv3? Kommer dom visa någon hästsport t.ex eller är det viasat som gäller då?
Åh vilken bra! Tack!
På en av viasats kanaler visar de nu ett program som heter olympic News channel.Jag tänkte att när det börjar så tidigt så är det väl klart ganska tidigt men nej, det håller ju på hela jäkla OS. Lyckligtvis verkar det ju inte påverka sändningarna av något annat.
Längtar till helgen när det drar igång roliga saker!
På en av viasats kanaler visar de nu ett program som heter olympic News channel.
Och där visar de gymnastik
Var finns dom?Jag laddar med dokumentärerna. Har hunnit med Aten och Vancouver.
Var finns dom?
Jag får då säga 6 stNu har jag gissat på antalet medaljer. Vi slog vad om tårta den som förlorar bjuder de andra på tårtkalas
Jag gissade på 5 stycken. Bara antalet medaljer inte vilken sort. Vi har gissat 0-8 så vi får se som vinner. Vi är 5 st, prickar ingen rätt så vinner den som är närmast. Hur många tror ni att Sverige får?
Hur avgör ni den som förlorar? Dvs den som är längst ifrån?Nu har jag gissat på antalet medaljer. Vi slog vad om tårta den som förlorar bjuder de andra på tårtkalas
Jag gissade på 5 stycken. Bara antalet medaljer inte vilken sort. Vi har gissat 0-8 så vi får se som vinner. Vi är 5 st, prickar ingen rätt så vinner den som är närmast. Hur många tror ni att Sverige får?