stjarnhimmel
Trådstartare
Bara fotboll idag också
Imorgon kan jag eventuellt tänka mig att se lite bågskytte på kvällen
Imorgon kan jag eventuellt tänka mig att se lite bågskytte på kvällen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur avgör ni den som förlorar? Dvs den som är längst ifrån?
Är du beredd att betala mer för tv-licensen alternativt dra ner på andra program?Jag inser att det enda jag kommer följa från detta OS är de nattliga sändningarna från radiosporten.
Det är inte värt pengarna att köpa ett abonnemang för flera hundra, som man ändå knappt kommer ha möjlighet att använda.
Jag tycker fortfarande att det i framtiden vore bättre om tv4 och svt kunde samarbeta om stora sportevenemang, så att alla har möjlighet att följa det utan att behöva betala extra för det.
Nej, jag tycker det är JÄTTEBRA att viasat har köpt rättigheterna så kan vi slippa OS och få andra program istället.Är du beredd att betala mer för tv-licensen alternativt dra ner på andra program?
svar jaÄr du beredd att betala mer för tv-licensen alternativt dra ner på andra program?
svar ja
eftersom den ökade kostnaden sprids ut och används året runt och inte enbart betalas för att se några enstaka timmar från OS.
(jag skulle hellre slippa alla de s.k. humorprogram som producerats de senaste åren...)
Jag längtar till söndag.
När det är gymnastik!
Jag längtar till söndag.
När det är gymnastik!
Men shit vad det buggar! Hoppas de får detta fixat tills det börjar på riktigt.