OS-tråden

Jag är lite orolig för terrordåd. Och att nån i mitten av hopen måste gå ut på toa.
Men nu god natt! Jag förstår inte vad dom säjer men det är säkert både klokt och vackert.

Jag tyckte först att de norska kavajerna var ganska fula, men sen ändrade jag mej.
Nåja, svenskarna var ju färgglada i alla fall. Och dom hade ju tur med vädret.

Tänkte kolla på inmarschen tror det är repris nu på fm. Googlade man undra vem som fått betalt för att göra dessa kläder.
Såg att det är HM. :yuck:

Jobbar idag men kommer komma hem lagom till Linda Algotsson i fälttävlansdressyren. Och sedan är det lite simning ikväll som jag också ska se!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar