OS-tråden

Nån som kollar? Vet inte om det är jag som inte lyckats hitta rätt i viaplaysändningen eller om det är andra klipp just nu?

Jag tror tyvärr det. :nailbiting:

:laugh: Sverige måste ju tillhöra de länder som många andra länder sitter och skrattar åt och undrar hur gräsliga kläder de ska ha denna gång. Efter Sochi borde ju inte H&M fått göra kläderna fler gånger, men det kanske redan var klart då att de skulle göra till Rio också?

:laugh: Sverige måste ju tillhöra de länder som många andra länder sitter och skrattar åt och undrar hur gräsliga kläder de ska ha denna gång. Efter Sochi borde ju inte H&M fått göra kläderna fler gånger, men det kanske redan var klart då att de skulle göra till Rio också?
Jag hade förträngt Sochi. :rofl: Men de var ändå bättre än dessa gula sopsäckar. :wtf:
Det har säkert varit klart väldigt länge..

Jag hade förträngt Sochi. :rofl: Men de var ändå bättre än dessa gula sopsäckar. :wtf:
Det har säkert varit klart väldigt länge..

Jag har tyvärr de gräsligt sittande överdragsbyxorna i tydligt minne, från målfållan efter damernas stafettguld. Och kläderna från medaljceremonin, Norges såg sportiga och välsittande ut och Sveriges... tja vet inte vad jag ska säga :wtf:.

Jag förstår inte hur någon kan tycka gul sopsäck är en bra idé :rofl:

Om svenskarna kommer i gula sopsäckar så är dom i alla fall färgglada!
Och det är inte alla andra som är jättesnygga heller... :cautious:

Undrar varför kommentatorerna känner så med Frankrike så det måste kommenteras men inte med de andra drabbade länder som gått in :banghead:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar