OS-tråden

Nu räknas jag nog varken till barn eller ungdom, men det där är en av sakerna jag gillar med OS, att få möjlighet att se så många olika sporter! Annars känns det som om allt bara handlar om fotboll eller hockey, men helt plötsligt dyker det upp en miljard andra sporter också och där utövarna är så otroligt duktiga och fascinerande att jag själv vill hoppa från tv-soffan och iväg till någon typ av träning :p Jag bryr mig egentligen inte om resultat, har sällan koll på regler, vet inte vilka som anses bra osv.

Haha, ja jag gillar också det och måste nog räknas som vuxen :D. Vid sommar OS brukar jag alltid fastna framför nån för mig relativt okänd sport (vinter OS är ju inte lika mycket så där blir det mer det vanliga). Jag syftade mest på att för barn blir det upp till föräldern, om den vill och har möjlighet att ha kanaler där OS kan ses.

Om jag fattat det rätt så kan jag som ny kund få prova 30dagar gratis viaplay, med deras app? :idea:
Isåfall har jag ev. löst min OS-sommar (tackar för jag investerat i en google chrome). Ser inte ut som har Visat Hockey (Ridsport) på vårat Telia abonnemang, får kika på det senare på TVn när ingen sover.

+ Håller med, det är rätt kul att se sporter man inte annars får se normalt sätt på TVn men verkar inte som det kan bli så mycket spontankollande :down:

Om jag fattat det rätt så kan jag som ny kund få prova 30dagar gratis viaplay, med deras app? :idea:
Isåfall har jag ev. löst min OS-sommar (tackar för jag investerat i en google chrome). Ser inte ut som har Visat Hockey (Ridsport) på vårat Telia abonnemang, får kika på det senare på TVn när ingen sover.

+ Håller med, det är rätt kul att se sporter man inte annars får se normalt sätt på TVn men verkar inte som det kan bli så mycket spontankollande :down:

Nej, det tror jag inte. Det som är gratis 30 dagar är typ film och serier. Sport kostar 399:-

Jag mejlade Viasat och frågade om Viaplay. Man kan skaffa den en månad, 399:-, ingen uppsägningstid så man behöver bara ha den i augusti. Allt sänds där och man kan se det upp till 48 timmar efteråt. Tänkte om nån mer saknar kanaler/TV.

Puttar upp det här inlägget. Det är alltså det för 399:- som heter Sport.

Funkar inte får se hur jag gör, som en del skrivit 400kr är mycket pengar inget som jag eller andra i hushållet har intresse att lägga ut för nästintill bara se ridsporten. :/

Har Telia stor tv-paket där finns lite sportkanaler, antar att just Viasat Hockey inte ingår där.

Då är det väl detta som kan vara aktuellt:
  • Viaplay ingår för dig som betalar för Viasats kanaler genom någon av våra samarbetspartners. Utbudet du får tillgång till hos oss återspeglas av utbudet du betalar för hos TV-leverantören. Läs om hur du registrerar dig genom att klicka här.

Du kan ju testa att registrera dig här https://signup.viaplay.se/

Ursäkta stor bild.
Men än så länge ser det lovande ut :)
13880345_10209930695774405_1020499589360983114_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 910
Senast: AraSlei
·
Äldre Då det bara är ett par veckor kvar är det förstås dags för OS-tråden! :bump::banana: Jag ser mest fram emot konståkningen! Sen förstås...
56 57 58
Svar
1 151
· Visningar
35 478
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar