Isabell och WendyVilket ekipage hade bästa harmonin med musiken tycker ni? Jag såg inte alla så det är vilka jag ska in och titta på nu i efterhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isabell och WendyVilket ekipage hade bästa harmonin med musiken tycker ni? Jag såg inte alla så det är vilka jag ska in och titta på nu i efterhand
Den såg jag, underbarIsabell och Wendy
Vilket ekipage hade bästa harmonin med musiken tycker ni? Jag såg inte alla så det är vilka jag ska in och titta på nu i efterhand
Läste nu att Isabell lagt pensionstankarna på hyllan! Jag tror verkligen att Isabell och Wendy kan bli ekipaget som slår Valegros tidigare rekord. För formen och kontakten är så mycket bättre. Spännande framtid är det! Tänk er VM i Aachen 2026
Definitivt har CD gjort vad hon gjort men som sagt för mig är det nåt som inte stämmer. Tycker ändå att du väldigt tydligt visar att allt inte är så himla svart eller vitt. För naturligtvis kan PK rida! Han kan rida hästarna superfint! Det kan även CD. Skillnaden är att PK tycker att allt han gör är toppen och han gör aldrig fel. CD sa direkt att hon gjort fel och bad om att bli avstängd.
Kan vi snälla lämna den här diskussionen i tråden och låta den handla om OS-dressyren? Just nu sprids det mängder med stillbilder på ekipage där allt är förskräckligt. Blir faktiskt pissless på allt felletande.
Och jag är väl medveten om bettdiskussionerna i lätt klass i WE- men, återigen- i denna tråden pratar jag TOPPsport, inte problem i LC.
Herregud, vi har diskuterat CD i typ 15 sidor i den här tråden. Och jo, så fort filmen kom fram och hon de facto blev anmäld så bad hon att bli avstängd. Tänker du att hon efter det träningspasset skulle hört av dig till sitt förbund och sagt "alltså jag har gjort en snittytan grej-stäng av mig"?Nej det du påstår stämmer inte, CD sa inte alls direkt att hon gjorde fel utan det dröjde ett x antal år och en film som släpptes.
Sedan ser jag det här ganska ofta i trådar- en användare gör ett påstående- som här du om CD- en annan svarar- som jag- och sedan hör ifrågasättandet och svaret inte till tråden.Men jag släpper det.
Jag tycker sång fungerar när det typ förhöjer stämningen och musiken.Kollar också ikapp och gud vad jag inte tycker om när de ska ha sång med i musiken, men det är förstås en smaksak. Tyckte det funkade för Jessica och Dalera där det blev effektfullt och kändes classy, men annars tycker jag nästan bara det stör och känns klumpigt när de ska ha generisk cover-sång i stil med Let's Dance stup i kvarten Van Liere's kür kändes för mig oharmonisk att se just för att musiken var ful, spretig och hade för mycket sång. Laudrup-Dufours "franska" kür föll också väldigt platt iom att den kom efter von Bredow-Werndl. Men som sagt, smaken är som baken. Det konstnärliga och musikaliska uttrycket är ju själva charmen med kür och det är kul att se att de gör olika.
Så är dressyren på löpsedlarna igen;
https://www.expressen.se/sport/os-2024/patrik-kittel-sagas-for-bilderna--pa-os-ska-inte-forekomma/
Heja Expressen (och det sitter långt inne att säga det!)!
En tycker att han borde ha lärt sig från tidigare bilder och insett att han skulle ha ögonen på sig vid OS. Antingen är han riktigt korkad eller så tror han att han är "untouchable".