34000 med moms om jag inte räknat helt tokigt.Det var inte alltför blodigt, med caveat att jag inte har en aning om hur mycket det brukar kosta.
Edit: Det blev en del. Jag läste 21,000 som 2100. Hur mycket skulle det bli allt som allt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
34000 med moms om jag inte räknat helt tokigt.Det var inte alltför blodigt, med caveat att jag inte har en aning om hur mycket det brukar kosta.
Edit: Det blev en del. Jag läste 21,000 som 2100. Hur mycket skulle det bli allt som allt?
Nej, var det inte danskt guld?
Eller är det lagtävlingen jag tänker på?
Nu blir jag osäker, men jag tror mig minnas att jag såg Glamourdale först och tyckte han var helt fantastiskt. Sen kom det danskt in som vann.
Gäller VM i Herning.
Rättar mig själv.Nej, var det inte danskt guld?
Nu blir jag osäker, men jag tror mig minnas att jag såg Glamourdale först och tyckte han var helt fantastiskt. Sen kom det danskt in som vann.
Gäller VM i Herning.
+ stationsavgifterna34000 med moms om jag inte räknat helt tokigt.
Finns det många Glamourdale avkommor i Sverige?
Han vann både specialen och küren, men danskarna vann mycket riktigt i lag!Nej, var det inte danskt guld?
Gäller VM i Herning.
Jag har sett några. Inte så imponerad av förvärvningen.Finns det många Glamourdale avkommor i Sverige?
En fråga
Jag ser att väldigt många ryttare har vaddering mellan nosgrimma och häst. Varför har man det? Och hur passar det med debatten om hårt spända nosgrimmor?
Nu tittar jag i efterhand, men undrar om jag missar när de sa att Beckys Jagerbomb är en son till Dante Weltino?
Så bra, då missade jag varje gång.Jag hörde dem säga det minst 3 ggr i alla fall
Jag försöker titta nu igen men hittar inget inspelat, var gör du det? Jag har Max.Nu tittar jag i efterhand, men undrar om jag missar när de sa att Beckys Jagerbomb är en son till Dante Weltino?
Jag kan streama det. Har också Max.Jag försöker titta nu igen men hittar inget inspelat, var gör du det? Jag har Max.
Hur gör du då? Söker du på nåt?Jag kan streama det. Har också Max.
Går in och kollar på sporter, väljer ridsport, sen tidigare sändningar.Hur gör du då? Söker du på nåt?