Jag tyckte inte alls Dufour var värd 89 %. Den hamnade lite bakom rätt många ggr och var inte alls lika bra som i specialen.
Kollade efteråt så minns inte siffrorna på det tekniska och det artistiska men Fry var betydligt mkt bättre än 1 procent.
Jag nördar lite domarsiffror i hoppausen igen, alltid intressant. Den danska domaren hade Dufour som etta (89,375) i küren - inte jättemycket före Fry (88,650) men dock lite anmärkningsvärt tycker även jag som håller Fry som klar etta.
Luxemburgdomaren som var lite anti-Dufour redan i Specialen (hade henne som fyra då) hade nu henne först som åtta (!) på 85,9. Och Werndl som tvåa, 87,425.
Andra domare med lite nationalistvarning är britten som drog upp Gareth Hughes lite redan i Specialen (hade honom fyra medan de andra satte honom på femte till fjortonde plats) men ville i küren ge honom bronsmedaljen (övriga placeringssiffror 5-6-9-9-10-12).
Holländska domaren var däremot nästan ensam om att sätta Dinja van Liere utanför prispallen (fjärde plats).