OS i Paris 2024 (dressyr)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev nästan gråtig i IW och Wendys kür, så fint och bra musik!
Gillar dock Jessica mer och tycker det känns fantastiskt att en ryttare som rider så otroligt mjukt, stilla och fint vinner ännu ett guld :love1: Hennes relation med Dalera verkar så fin och genuin också :heartlove:
Jag håller faktiskt inte riktigt med dig.
Svansen går hela tiden på Dalera. Formen lämnar övrigt att önska och munnen är inte bra.

Nej, Wendy var bättre idag.
 
Jäkla startordning! Att missa en nästan säker medalj på att behöva starta först. :mad:
Dagens bästa 😂😂😂😂😂😂
Skrattade högt här hemma i soffan 😅

Såklart trist att starta först om man själv tror att det kommer påverka ens resultat… men hade de varit bättre i GP/GPS hade de ju fått ett senare startnummer. Sen tror jag inte det hade haft någon betydelse, de är ett bra ekipage men inte topp-10 i världen bra (i dagsläget).
Vill man bli bättre får man någonstans acceptera var man är, och göra en plan för hur man ska kunna förändra det.
 
Kommentatorerna sa tre ston, men rätt var naturligtvis att Glamourdale är hingst. Undrar hur mycket priset för semin är.
 
Kommentatorerna sa tre ston, men rätt var naturligtvis att Glamourdale är hingst. Undrar hur mycket priset för semin är.
IMG_4012.png
 
Det var inte alltför blodigt, med caveat att jag inte har en aning om hur mycket det brukar kosta.

Edit: Det blev en del. Jag läste 21,000 som 2100. Hur mycket skulle det bli allt som allt?
 
Det gjorde han ju?
Nej, var det inte danskt guld?

Eller är det lagtävlingen jag tänker på?

Nu blir jag osäker, men jag tror mig minnas att jag såg Glamourdale först och tyckte han var helt fantastiskt. Sen kom det danskt in som vann.

Gäller VM i Herning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
44 856
Senast: MiniLi
·
Dressyr Är det inte dags att dressyren också får en egen OS-tråd? Det svenska laget består av Tinne Vilhelmson Silfvén, Patrik Kittel, Juliette...
48 49 50
Svar
999
· Visningar
78 860
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp