Verkligen! Här med.Gåshud på Isabell!!!! Började nästan gråta på slutet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Här med.Gåshud på Isabell!!!! Började nästan gråta på slutet
Jag med.Gåshud på Isabell!!!! Började nästan gråta på slutet
Jag ha ingen aning om vad de har för anställningsform men varför har de inte haft någon annan de senaste två decennierna eller vad det ärDe skriver säkert inte så långa kontrakt så att det kan vara färdigt nu ändå. Men det kan ju vara bra att tittarna påpekar sitt missnöje
Han var väl jämfota bak i ena piruetten?Är typ helt felfritt för Fry. Jag har henne lägre än Isabell men tror nog Fry kommer över 90% idag.
Han var väl jämfota bak i ena piruetten?
De filmar ju så sjukt dåligt ibland.Det missade jag, såg bara att en blev lite väl stor!
Vem väljer ens Spice girls när du har all världens musik att välja på?
Den var gratisVem väljer ens Spice girls när du har all världens musik att välja på?
Missade också den.. Menglad hon höll sig bakom Isabell.Han var väl jämfota bak i ena piruetten?
Juliette tränar väl mest för Agusti Elias nu, tror jag.Han tränar väl Juliette? Då får han väl ta på sig det
Jag gillade just biten med Spice Girls bäst. Saknade däremot en röd linje i musiken.Vem väljer ens Spice girls när du har all världens musik att välja på?