Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och på startnummer…Skyllde Bo i stort sett på domarnas bedömning?
I synnerhet inte när Nanna höll ledningen hela första dagen i GPn efter att ha startat först.Bos intervju var … intressant.
Hur kan man ens stå och säga att startnummer har betydelse?
Träningen har gått jättebra … ja, det har den säkert, men träning och tävling är två helt olika saker…
Inte den här danskan iaf, men det har väl ingen trott.Segern går inte till Danmark.
Fast ingen av de danskar som ridit än har ju varit i medaljprat ens?Segern går inte till Danmark.
Precis.I synnerhet inte när Nanna höll ledningen hela första dagen i GPn efter att ha startat först.
Förlåt, jag blandade ihop de.Inte den här danskan iaf, men det har väl ingen trott.
Ja men exakt.Precis.
Var väl likadant i fälttävlan?
Men då är det i alla fall inte självklart att det blir Gunilla ByströmJag skrev till SVT Sport och bad dem byta ut Gunilla som dressyrkommentator och sätta in Mats istället för att han varit jättebra nu i OS och vi är många som inte tycker att Gunilla är så bra. Speciellt till kommande OS. Detta var svaret jag fick:
Visa bifogad fil 150656
Jag kunde inte låta bli att svara att om det är så SVT ser på det så förstår jag att deras ridsportskommentering är så dålig.
Helt klart bästa küren Isabell har haft Älskar att hon bytt ut Mandy till Wendy
De skriver säkert inte så långa kontrakt så att det kan vara färdigt nu ändå. Men det kan ju vara bra att tittarna påpekar sitt missnöjeMen då är det i alla fall inte självklart att det blir Gunilla Byström
Alltså kanske hon inte längre sitter lika säkert i sadeln som SVTs enda möjliga dressyr kommentator
Hon nynnade även med vid EM i Göteborg.Kul när Isabell sjöng med i texten