Jag har numera alla kanaler man kan tänka sig typ men tyvärr så blev ju maken hemskt intresserad av tvn och inte av os..suck. Men jag har också svårt att passa tider så skulle vilja kunna se i efterhand vad jag är sugen på sas. Är det samma som @stjarnhimmel funderar på som jag bör ha då?

Jag har numera alla kanaler man kan tänka sig typ men tyvärr så blev ju maken hemskt intresserad av tvn och inte av os..suck. Men jag har också svårt att passa tider så skulle vilja kunna se i efterhand vad jag är sugen på sas. Är det samma som @stjarnhimmel funderar på som jag bör ha då?
Men du har eurosport redan? Måste du verkligen köpa det igen Då?

På tal om Robin Bryntesson: De här har kanske lagts upp innan, men de är i så fall värda en repris. :D

Älskar Robin. Han bjuder alltid på sig själv. Är en underbar förebild för alla barn och ungdomar med typ 1 diabetes, och visar att även en d1 kan vara med bland eliten.
Är dessutom arrangör till idrottsläger för barn och ungdomar med typ 1 varje sommar.

Vill ni höra mer av honom och hans sambo Frida rekommenderar jag diabetespodden.

Måste säga att jag är så glad att Discovery har mycket kvinnor med, eller mycket och mycket men en klar förbättring. Heja liksom!

Jag har struntat i Eurosport Play för jag kan kolla på 5an och 9an i mobilen via ComHem Play så jag tror det räcker.
Sjukt jobbigt med tidsskillnaden då man inte alls kan se lika mycket som man brukar kunna. Orkar liksom inte gå upp kl 2 för att kolla curling.
Är så glad att jag inte gick upp i natt för att kolla storslalom åk 1 eftersom det blev inställt.....

Hela våningsplanet stod och skrek framför tvn idag när Sebastian körde. Vilken OS magi!

Imorgon taggar vi sprinten!

Kl 12 börjar finalpasset. Perfekt att tajma in på lunchen (och tur att jag kan ha Dplay igång på mobilen på kontoret så jag inte missar något :nailbiting:)

Inte för att ta på sig foliehatten men dplay slutade fungera just vid sprinten och talesmannen för dplay sa väl tre gånger att europlayer fungerar perfekt och är specialdesignad för OS :cautious:

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 596
Senast: Zpunk
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
417
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 828
Senast: Derivata
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
346
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka