Jag sitter just och funderar på om jag ska köpa.
Jag har kanal 5 och 9 som vanligt. Men- jag vill se konståkning! Det visas på natten men jag kan inte kolla då.. Jag behöver kolla på dagen/kvällen.
Och den tiden verkar inte 5 eller 9 visa konståkningen. Här om dagen visade de något sammandrag men då skulle jag iväg och kunde bara kolla en kort stund...
Hur ska jag bäst göra?

Då behöver du nog köpa Europlayer. Alla andra kanaler visar bara 'live' tyvärr. Ingen aning om hur mycket de visar just konståkning. :down:

Hockey gissar jag? :p Hur går det?
(Och ja, det här lär gå att se en miljard gånger :D )

Hur gissade du det? :angel: Sverige mosar Korea, önskar faktiskt att Korea skulle få göra ett mål. Blir inget kul när det blir för ensidigt. Roligast är Foppa. Han har redan hunnit anklaga Finland för att spela riktigt fult och fått mothugg av Timmonen att han ska hålla käften. Och sa att han hatar Kanada och att de gnäller och vinner även när de inte förtjänar det. :D

Hur gissade du det? :angel: Sverige mosar Korea, önskar faktiskt att Korea skulle få göra ett mål. Blir inget kul när det blir för ensidigt. Roligast är Foppa. Han har redan hunnit anklaga Finland för att spela riktigt fult och fått mothugg av Timmonen att han ska hålla käften. Och sa att han hatar Kanada och att de gnäller och vinner även när de inte förtjänar det. :D
Nu tittar jag också! Fast jag vet ju inte vem av de som pratar som är Foppa :p

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 596
Senast: Zpunk
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
417
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 828
Senast: Derivata
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
346
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka