Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter just och funderar på om jag ska köpa.
Jag har kanal 5 och 9 som vanligt. Men- jag vill se konståkning! Det visas på natten men jag kan inte kolla då.. Jag behöver kolla på dagen/kvällen.
Och den tiden verkar inte 5 eller 9 visa konståkningen. Här om dagen visade de något sammandrag men då skulle jag iväg och kunde bara kolla en kort stund...
Hur ska jag bäst göra?
Hockey gissar jag? Hur går det?Jäklar! Missade det, sitter och kollar på Sverige-Korea!!!!
Hockey gissar jag? Hur går det?
(Och ja, det här lär gå att se en miljard gånger )
Nu tittar jag också! Fast jag vet ju inte vem av de som pratar som är FoppaHur gissade du det? Sverige mosar Korea, önskar faktiskt att Korea skulle få göra ett mål. Blir inget kul när det blir för ensidigt. Roligast är Foppa. Han har redan hunnit anklaga Finland för att spela riktigt fult och fått mothugg av Timmonen att han ska hålla käften. Och sa att han hatar Kanada och att de gnäller och vinner även när de inte förtjänar det.
Nu tittar jag också! Fast jag vet ju inte vem av de som pratar som är Foppa
ah! okHan kommenterar inte direkt, jag tror det är Håkan Loob och Calle Johansson utan han sitter i studion. Han är bara för rolig och kaxig
Men det verkar som det bara kostar 99 per månad. Kan ju köpa en månad dvs säga upp direkt.Då behöver du nog köpa Europlayer. Alla andra kanaler visar bara 'live' tyvärr. Ingen aning om hur mycket de visar just konståkning.