Tror inte han kommer delta. Jo jag vet att han har en del medicinska problem men det känns som det är något annat nu. Synd.Känns oroande inför sprinten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte han kommer delta. Jo jag vet att han har en del medicinska problem men det känns som det är något annat nu. Synd.Känns oroande inför sprinten..
Ja, helt underbart att titta på, snacka om publiksport! Men det verkar ju helt vansinnigt svårt. Vilket mod de måste ha!Jag har suttit och kollat på snowboard, slopestyle, rekommenderar! Spännande tävling och mycket bra kommentatorer
Ja, helt underbart att titta på, snacka om publiksport! Men det verkar ju helt vansinnigt svårt. Vilket mod de måste ha!
Ja minst sagt. Hur kan de göra dessa trick så högt uppe i luften och pricka de där räckena....Verkligen! Ser helt livsfarligt ut
Det är det väl också?
Gissar att radiosporten sänder. Borde gå att höra på srplayKan man lyssna på OS på radio via nätet? Sitter på jobb och hoppas kunna lyssna medan jag jobbar.
De har ju varit på pallen ett par gånger i vinter så absolut chans.Har tjejerna chans på medalj i skidskytte-stafetten?
Jag sitter just och funderar på om jag ska köpa.Nu har jag utnyttjat ångerrätten och får pengarna tillbaka. Känns skönt att få ett slut på hela eländet. Eftersom jag har samtliga OS kanaler utom Eurosport 2 i mitt kabelpaket så är det lika bra det. Trött på allt strul. Det gör mig bara på dåligt humör.