Jag stör mig på att många urgöteborgare säger Mikel istället för Mikael.
I Norrland är det Mikal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att många urgöteborgare säger Mikel istället för Mikael.
Menar du det?I Norrland är det Mikal
Menar du det?
Men hur svårt kan det vara liksom ...
Har hört norrlänningar säga Viveeeeka. (Men det är bara gulligt, så det får jag egentligen inte säga i den här tråden.)I Norrland är det Mikal
Inte att förglömma, @Monstermom s rants om bilen (mm)Inte alls.
Marängschwiss säger jag. Vet att det är fel, kan inte låta bli.
kl
För övrigt stör jag mig på att första tråden var så mycket bättre än den tvåan! Vi hade @julgrisen med sin fantastiska frustration gentemot en stackars oskyldig buss, @Philosophia som omotiverat störde sig på människor som tar för stora steg när de springer, @Sörlatungu med sin passion för att freda rondeller från folk som bara fucking står där?!
Så många här stör sig på så rimliga saker .
Nämen bilfan dog väl? Då får man störa sig tycker jag!Inte att förglömma, @Monstermom s rants om bilen (mm)
dessa jävla karavanledare
Kanske just därför? #hurmannjuteravlivetligga 5-10 km under tillåten hastighet fast det var full sol och bar väg
Har hört norrlänningar säga Viveeeeka. (Men det är bara gulligt, så det får jag egentligen inte säga i den här tråden.)
Folk som inte kan köa, hallå hur svårt är det att stå på rad....
...eller ska tränga sig före... morrFolk som inte kan köa, hallå hur svårt är det att stå på rad....
Vad har du nu råkat ut för (om man får vara nyfiken vad som detta grundas på)?sjukt störd på alla som tror att en ridbana och dess innehåll är allmän egendom tror jag ska gå och sätta mej i nån trädgård och bada i någon pol samt passa på att låna grillen. för det får man väl?
Vad är grejen med att folk (ofta såna som annars skriver korrekt, kan skilja på de och dem osv) får för sig att skriva ETT sele, selet?!?
Kanske just därför? #hurmannjuteravlivet
Ge då fan i att njuta på min tid
Du är inte ett dugg bitter! Bara rolig!Bitter? Int' ja' int'...