Undrar om de som behöver visa sig offentligt i kläderna också stör sig?Dessutom stör jag mig väldigt mycket på de galet fula kläderna som prisutdelarna har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om de som behöver visa sig offentligt i kläderna också stör sig?Dessutom stör jag mig väldigt mycket på de galet fula kläderna som prisutdelarna har.
Jag har hört i andra hand att vissa inte är helt nöjdaUndrar om de som behöver visa sig offentligt i kläderna också stör sig?
Jag stör mig som sjutton på att jag inte kan lära mig av med att skriva "man" fast jag verkligen försöker ersätta det med det betydligt mer neutrala och inkluderande "en".jag stör mig på de som skriver en i stället för jag eller man
Jag stör mig på att jag stör mig på när folk använder "en".Jag stör mig som sjutton på att jag inte kan lära mig av med att skriva "man" fast jag verkligen försöker ersätta det med det betydligt mer neutrala och inkluderande "en".
Jag gjorde det ett tag, men det blev så krångligt i vissa lägen. Jag fick inte till meningarna och då blev jag irriterad och tappade fokus. Så jag började med "man" igenJag stör mig som sjutton på att jag inte kan lära mig av med att skriva "man" fast jag verkligen försöker ersätta det med det betydligt mer neutrala och inkluderande "en".
Borde finnas i autokorrekt!!Jag gjorde det ett tag, men det blev så krångligt i vissa lägen. Jag fick inte till meningarna och då blev jag irriterad och tappade fokus. Så jag började med "man" igen
Ja alltså vad fasiken är det för fasoner?! Jag har länge velat se Två Tornen men det är alltid enbart 3 eller 1&3 som visas... Gett upp och köpt den nu.stör mej på när dom en helg visar hobbit 1-2 och konungens återkomst. alltså man får ju för fan ändå visa i ordning.
Jag har fortfarande kvar min telefon, med sån där skiva, älskar ljudet när man slår siffrorna. vet dock inte om den fortfarnde fungerar att ringa på. Känslan av att slå ett nummer och koncentrera sig så det inte blev fel.
En är ett räkneordJag stör mig som sjutton på att jag inte kan lära mig av med att skriva "man" fast jag verkligen försöker ersätta det med det betydligt mer neutrala och inkluderande "en".
Är det katten Gustav du har?Jag är verkligen ingen expert på katters kroppsspråk.
Jag tolkar honom som självgod, lat, matintresserad, odräglig och lönnfet spinnmaskin.
Och godlynt. Han är inte ondskefull eller elak. Han är en livsnjutare. En av njutningarna är att klösa sönder mina möbler. Och tapeter.
Ännu har jag inte hittat det klösunderlag som går upp mot mina tapeter i trappan....
Eller soffan. Tur att jag inte har en Malmstensoffa.
Man är ett könEn är ett räkneord
Ett indefinit pronomenMan är ett kön
Min fungerar säkert också, har ingen fast telefon till hemmet. Vet jag hörde prat om att de med skivor inte skulle fungera pga något med snurrskivan och hur de ringer upp. Tycker ljudet när man slår siffrorna är så härligt, speciellt när man ska åt 9:an.Jag har en sådan. Den är från början av 70-talet och fungerar utmärkt!
Vet att de också var kända för att klara åska.
Vet flera sådana telefoner som klarade åska, en slutade bara ringsignalen funka efteråt, en annan var precis som innan. Nu vet jag förstås inte hur långt tillbaka i tiden du menar, för mig är det 80- och 90-tal. Kanske blivit andra telefonledningar osv sedan dess. Nåväl, nu använder väl de flesta mobiltelefon, svårare för åskan att slå sönder.Det stämmer inte. De smällde ganska bra i telefonerna förr också om man glömde att dra ur och det kunde bli svarta streck där sladden hade legat. Självklart fungerade de inte efteråt. Däremot håller en telefon som inte är kopplad till strömkabel bättre än en som har inkopplad strömkabel.