R
Raderad medlem 6459
@mollyphlox Att läsa på en Kindle är inte alls som att läsa på en skärm utan snarare som att läsa på papper. Gör noll ont i ögonen utan är bara superpraktiskt .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är verkligen ingen expert på katters kroppsspråk.@tanten Fast även om folk skämtsamt beskriver katter så så är de faktiskt inte onda eller försöker jävlas. Jag tycker katten låter otrygg.
Jag tror inte att katter kissar i protest. Sätt ut fler kattlådor, t ex en i hallen om han nu brukar kissa där. Och klipp klorna (ett par mm räcker) så minskar klösbegäret en smula och klorna förstör inte lika mycket.Nä. Jag har typ ett dussin argument mot kattlucka
Och nej. Han kan pinka i protest mot att det är FEL dörr som är öppen.... Han är inte heller den skarpaste kniven i lådan.
Ja du. Flera kattlådor finns. Klorna klipps.Jag tror inte att katter kissar i protest. Sätt ut fler kattlådor, t ex en i hallen om han nu brukar kissa där. Och klipp klorna (ett par mm räcker) så minskar klösbegäret en smula och klorna förstör inte lika mycket.
Klösandet kan ju vara svårt att komma åt eftersom det är en stark drift och allt det där, men att kissa inomhus utanför lådan är ett tecken på otrygghet och missnöje. Katter gör inte så bara för att de är lata eller puckade. Du behöver kanske flytta på lådorna eller ha ännu fler. Ni är ju båda två missnöjda med situationen som den är nu.Ja du. Flera kattlådor finns. Klorna klipps.
Jag tror inte att han kissar i protest. Han är bara lat.
Bild på den otrygga röda
Har haft diskmaskin i en vecka själv. Det enda jag ångrar är att jag inte skaffade en tidigare. Go diskmaskin!Diskberget, som blir när man inte diskar, gillar inte att diska och funderar skarpt på att försöka skrapa ihop dom där pengarna till en diskmaskin så fort som möjligt.
Det dumma var att när jag bodde i en lägenhet först med plats för stor diskmaskin, men precis när mamma och dom hade renoverat färdigt köket och bytt diskmaksin och sa att jag kunde få den gamla, då flyttade jag till huset och det får inte plats en stor diskmaskin här... skit, annars hade jag haft en redan, gratis dessutom. Nu måste jag köpa en bänkdiskmaskin istället.Har haft diskmaskin i en vecka själv. Det enda jag ångrar är att jag inte skaffade en tidigare. Go diskmaskin!
Bänkdiskmaskin är ju lätt bättre än inget! Antar jag iaf, jag gjorde tvärtom - planerade bänkdiskmaskin aslänge, flyttade och skaffade en storDet dumma var att när jag bodde i en lägenhet först med plats för stor diskmaskin, men precis när mamma och dom hade renoverat färdigt köket och bytt diskmaksin och sa att jag kunde få den gamla, då flyttade jag till huset och det får inte plats en stor diskmaskin här... skit, annars hade jag haft en redan, gratis dessutom. Nu måste jag köpa en bänkdiskmaskin istället.
Stör mig kanske lite orimligt mycket på idioter som stänger hissdörren med lämnar gallergrinden öppen. MEN KANON JÄVLA JUBELIDIOTER HUR SVÅRT KAN DET VARA?!
Precis, förvisso sparar jag pengar på att diska själv, men det är så tråkigt, egentligen borde man diska efter varje måltid, men det orkar inte jag och då blir det diskberg som är asjobbiga att ta sig igenom... självförvållat, ja...Bänkdiskmaskin är ju lätt bättre än inget! Antar jag iaf, jag gjorde tvärtom - planerade bänkdiskmaskin aslänge, flyttade och skaffade en stor
= hissen funkar inte?
Know the feeling, jag anammade att diska varje gång jag lagar mat iaf men... Alltså, det är så mycket skönare att slänga in skiten i en maskin och göra nåt annatPrecis, förvisso sparar jag pengar på att diska själv, men det är så tråkigt, egentligen borde man diska efter varje måltid, men det orkar inte jag och då blir det diskberg som är asjobbiga att ta sig igenom... självförvållat, ja...
Jag var under många år motståndare tll diskmaskin men så skaffade vi en och jag fattar ärligt inte hur man kan leva utan.Precis, förvisso sparar jag pengar på att diska själv, men det är så tråkigt, egentligen borde man diska efter varje måltid, men det orkar inte jag och då blir det diskberg som är asjobbiga att ta sig igenom... självförvållat, ja...