Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Guu, sådana stör jag mig på också. Å så har de mage att säga att de måste ha ljudet på ifall det händer något med familjen, ok men jag kan inte veta när personen i fråga sover eller inte sover.Eller människor som vaknar av sms-ljud och inte fattar att stänga av ljudet när de går och lägger sig JAMEN SKYLL DIG SJÄLV DÅ liksom!
Det är sommartid nu, för min del skulle det kunna vara sommartid hela tiden istället. Så meckigt att behöva ställa om tiden hit och dit, djuren är fortfarande kvar i det "gamla" och det tar ett tag innan man själv vant sig också.. nåväl.Sommar- och vintertid? Totalt meningslös aktivitet, men det som stör mig mest är att jag aldrig vet om mobilen ställt om sig automatiskt.. Vilket i sin tur leder till total förvirring
Det är då man ringer Fröken Ur.Sommar- och vintertid? Totalt meningslös aktivitet, men det som stör mig mest är att jag aldrig vet om mobilen ställt om sig automatiskt.. Vilket i sin tur leder till total förvirring
Jag hatar att nu kommer veckan då jag hela tiden tänker Fast klockan är EGENTLIGEN bara ...Meh, @mandalaki och @tanten.. Man KAN ju göra så, men det är inte rätt
Snacka om att ha ha haft hjärnsläpp varje gång klockan ställs om!
Men jag stör mig ändå på hela grejen
Finns hon fortfarande? Jag trodde man numera kollade på nääätet.Det är då man ringer Fröken Ur.
Japp hon finns. jag var tvungen att provringa.Finns hon fortfarande? Jag trodde man numera kollade på nääätet.
Jag har fortfarande kvar min telefon, med sån där skiva, älskar ljudet när man slår siffrorna. vet dock inte om den fortfarnde fungerar att ringa på. Känslan av att slå ett nummer och koncentrera sig så det inte blev fel.Japp hon finns. jag var tvungen att provringa.
..,.jag som levt på tiden när det inte fanns internet eller mobiler och man var tvungen att lyfta en riktig lur från en riktig telefon med knappsats eller skiva för att ringa efter korrekt tid. Dvs om man inte var i närheten av en järnvägsstation eller urmakare som hade klockor på väggen....
/mvh dinosaurien
http://www.frokenur.com/aad/aktuell-tidFinns hon fortfarande? Jag trodde man numera kollade på nääätet.
Jag var på den sidan igår, då jag hittade den här bilden:
Det är ju Fröken ur! :-)Jag var på den sidan igår, då jag hittade den här bilden:
Skrev ju att jag var på den sidan igår (dvs fröken urs hemsida), har du fått bläck i ögonen?Det är ju Fröken ur! :-)
Eller varför inte dom som skriver han/hon hela tiden, även när det ska vara honom/henne.jag stör mig på de som skriver en i stället för jag eller man
Haha! Tycker på riktigt de kläder vi i stallet har (blåbyxor och varseljacka) är snyggare än hm's prisutdelningskläderJag sitter i Scandinavium och stör mig extremt mycket på folk som pratar när nationalsång spelas
Dessutom stör jag mig väldigt mycket på de galet fula kläderna som prisutdelarna har.
Men du frågade ju om Fröken Ur fortfarande lever? Vilket du borde vetat eftersom du varit inne på sajten.Skrev ju att jag var på den sidan igår (dvs fröken urs hemsida), har du fått bläck i ögonen?
Jag syftade mer på numret man ringde till när jag var liten, tänkte ju i och med det moderna samhället att de slutat med numret man ringer till och övergått till nätet. Är oftast lättare att kolla på nätet än att ringa.Men du frågade ju om Fröken Ur fortfarande lever? Vilket du borde vetat eftersom du varit inne på sajten.