Onanitävling

Hrm, trodde du skulle prata om en helt annan slags tävling.

Hursomhelst, just ordet runka tycker jag just hör till manlig onani så jag håller nog med om att det inte funkar könsneutralt. Ordet pulla tycker jag mer används när fingrar förs in, inte vid yttre stimuli. Men, hmm.. har nog inte direkt något eget bidrag faktiskt.

Jag hörde det på ett annat forum för måååånga år sen nu och gillar't, helt enkelt :) Vet inte varifrån det kommer, kan det vara ljudet fapfapfap tro? :D

På engelska kallas numera runka (penis) just "fap/fapping" pga ljudet. Ni fattar :D

Jag hörde "scrolla" som synonym. Inte godkänt för mig, i synnerhet då det kopplas samman med ordet "mus" som smeknamn för fitta, vilket jag avskyr. Överlag gillar jag ordet "runka" då det betyder ruska/skaka, men det ordet har ju blivit erövrat av penisinnehavare. Och ärligt talat, är det inte mer eller mindre ruska/skaka på klittan vi fruntimmer gör? :angel: Kanske lite mer tryckande/gnidande i kombination än om man har kuk, men ja.. Typ så, utan att gå in på överdrivet mycket detaljer :D

Jag vette tusan vad jag skulle kalla det för. "Gnugga" tycker jag ändå känns mest tilltalande. Det ligger inte så poetiskt snyggt i munnen att säga "gnugga fitta/gnugga klitta", men jag får låta det stå på tavlan tills jag kommer på något bättre.

/hier, som överlag använder termen "egentid" eller rätt och slätt "masturbera"

Jag brukar nog bara tänka att jag ska fixa en orgasm. Så det är väl så jag översätter runka.

På engelska kallas numera runka (penis) just "fap/fapping" pga ljudet. Ni fattar :D

Jag hörde "scrolla" som synonym. Inte godkänt för mig, i synnerhet då det kopplas samman med ordet "mus" som smeknamn för fitta, vilket jag avskyr. Överlag gillar jag ordet "runka" då det betyder ruska/skaka, men det ordet har ju blivit erövrat av penisinnehavare. Och ärligt talat, är det inte mer eller mindre ruska/skaka på klittan vi fruntimmer gör? :angel: Kanske lite mer tryckande/gnidande i kombination än om man har kuk, men ja.. Typ så, utan att gå in på överdrivet mycket detaljer :D

Jag vette tusan vad jag skulle kalla det för. "Gnugga" tycker jag ändå känns mest tilltalande. Det ligger inte så poetiskt snyggt i munnen att säga "gnugga fitta/gnugga klitta", men jag får låta det stå på tavlan tills jag kommer på något bättre.

/hier, som överlag använder termen "egentid" eller rätt och slätt "masturbera"
Inte gnugga!!! :eek: Det får mig att tänka på gnuggisar! :D Förutom att det är så fult ord! :p

Min man föreslog "snippra" vid fikabordet, fick visst godkänt av övriga (män). Jag tycker väl inte snippa är en favorit heller, det var väl också RFSU?

Själv föredrar jag mastrubera för både flickor och pojkar

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 655
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 094
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 022
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar