om en häst har

TCJ

Trådstartare
Platsprocent: 28,57% Segerprocent: 7,14% Poäng: 690
Vad anser ni om den då?
För att bara kolla på procenten alltså, vad säger det er?
Han har startat 14ggr och sprungit in 56 300 kr
född 2003.

Sv: om en häst har

Analyserat varför den inte vunnit mer, och träna, matcha därefter, skulle jag gjort.
Men visst svaret kan ju vara att loppen inte gick så det ens var "möjligt" att vinna.

Anser ni det vara bra och lovande siffror?
(Jag hoppas på det motsatta då jag inte vill se honom på travbanan :devil: )

Skapliga, beroende på skicket på hästen och om den tjänat sina pengar i löjligt enkla lopp så är den knappast slut på banan.

hästen är 4 år, antal kronor per start blir 4021,40 kr.
var 4:e start inom 3, tja kanske inte så dumt. när började han starta frågar man då sig, håller han sig fräsch eller ej.

Denna häst har nu:
Platsprocent: 36,84% Segerprocent: 10,53% Poäng: 1090

Starter/Placeringar Startsumma
Livs 19 2-2-3 128 800 kr
2007 5 1-1-1 72 500 kr
2006 14 1-1-2 56 300 kr
2005 0 0-0-0 0 kr
2004 0 0-0-0 0 kr
2003 0 0-0-0 0 kr

Vad säger ni?

Han har inte varit fräsch alls. Stod nästan hela förra året. Har haft en rush nu i början på 07 och sprungit in iprincip alla sina pengar nu.
Ryktet säger dock att han är påväg ner igen. Jag hittar inte de senaste placeringarna, konstigt då han sprang senast nu i mars (början på)

Startade den så finns det med, med en viss fördröjning om den startat utomlands...

Annars har den inte startat, så enkelt är det.

Den kan ju ha gått provlopp?Men gjorde den 14 starter förra året så måste den ha varit igång en tid under förra året ändå... :angel:

Min var igång lite drygt två månader förra och på den tiden blev det fyra starter plus ett kval.

Han startade i sverige. Och annars skulle det ju stått strucken eller att han galoppat bort sig? ELler?
Ja okej han startade en del förra året men sprang inte in lika mkt som detta + att han stod halv till och från i 1,5år....

En del :smirk:

Det är inte ofta mina hästar gör 14 starter på ett år (det är alltid nåt som händer) och på en treåring måste det väl anses rätt normalt?

Jag tycker inte att man kan jämföra år så som du gör, hästen kan ha varit ute i tuffare motstånd som treåring och plockat sistapengar i lopp med fina pengar och nu matchats på annorlunda sätt.

Är inte starten med har han inte startat. Och inte varit anmäld heller för den delen för som du skriver skulle han ha en "str" i raden då...

Oj. vilken attityd. Lugn, jag frågar ju dig bara!

Eftersom förra starter varit utspridda och han varit halt imellan så anser iallafall inte jag att han haft ett fräscht 2006.
07 har han startat relativt tätt och varit fräsch imellan och placerat sig bra.

Jag har läst mina inlägg igen och fattar inte riktigt vad du tycker är "Oj vilken attityd?".

Kan du förtydliga det? Jag tycker själv att jag inte lägger några värderingar i mina inlägg och känner mig neutral till ämnet.

Med tanke på hur han gjort ifrån sig i år, så tror jag knappast han kommer bli ridhäst än iaf. Såvida inte något oförutsett skulle inträffa.

Gud jävla skitunge! Kan han förstååå att han ska springa dåligt snart? :D

ja men det jari menade var att han inte föder sig hos ett proffs. dvs att han kostar mer att ha i träning än vad han springer in.

vad heter hästen? :)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 556
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 810
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
35
· Visningar
2 336
Senast: Syrax
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 005
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist