charmant
Trådstartare
Usch hemskt.....Tyvärr så är inte vår stall ägare tillräckligt häst kunnig för att inse att detta är en slags vanvård.Fasiken tjejen som tar hand om hästen nu gör det enbart för att få pengar av ägarna så hon slipper betala så mycket på sin egen häst.Desutom är hennes ungar och "leker"med ponnyn och tjatar på att få rida på den...den är bara 3 år och dom ska nu rida in den...ungarna kan verkligen inget och hon som tar hand om den nu fattar inta att hennes ungar är som små bölder i röven på en cykel semester....dom är avskyvärda mot ponnyn,gapar och skriker,fattar inte att ponnyn är ung utan bara ska och ska......Ska flytta snart hoppas jag,måste bara lotsa ut min ena arab på foder eler låna ut honom.Kan bara ta med mig ena pållen till det nya stallet och den andra behöver gå på unghäst lösdrift elelr nåt så det blir bra hoppas jag.Men VEM kommer att bry sig om lilla ponnyn när jag är borta sen?Hemska tanke för de andra i stallet orkar inte bry sig längre heller.....Hatar både ponny ägarna och tjejen som tar hand om den......puckon alla hoppa