Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inser att det är MÅNGA jag inte skulle lägga tid/ork på att hjälpa... KAN man vara kräsen så lider man banne mig inte!
OK, för matallergier, men annars kan jag inte så NÅGON anledning att vägra ta emot mat, om man har det knapert ställt!!!
Testa mig gärna, lever under existensminimum just nu MEN äter näringsrikt OCH gott...
Vad vill ni ha hjälp med för recept??? Eller skänk mig en matkasse och jag kommer att tillaga ALLT!
Då är jag ändå vego för det mesta, men jag är väldigt svag för en BRA bit kött tillagad på ett sätt där köttets smaker får komma fram.
Jag skulle nog i hunger prova. Mn det skulle tarva mycket smör, mycket vitlök och mycket persilja, massa vitlöksbröd och en eller tre pavor vitt vin. Så nu snackar vi en helt annan division av mat som kanske inte hör hemma i välgörenhetssammanhang.Om någon skänkte dig en burk sniglar, som är en delikatess i Frankrike, skulle du äta det då?
Jag är uppriktigt nyfiken
Ledsen, men jag skulle aldrig någonsin äta det.
Blodsmak...
Ge mig ett recept en idiot kan tillaga på älg så ska jag banne mig försöka imorgon!
Var köper man älg?
Mmm det tror du inte föräldrar gör?Hade jag haft ett barn som jag skulle servera näringsdrycker för att det skulle äta hade jag tveklöst gått till läkare. Jag tycker det verkar sjukt
Ge mig ett recept en idiot kan tillaga på älg så ska jag banne mig försöka imorgon!
Var köper man älg?
Var köper man älg?
Eller så har de aldrig på riktigt varit ställda inför "gös och ris" eller inte nåt på hela dan.
Samt inte haft alternativ.
Haha.. Jag undrade precis samma sak- vart köper man älg?
Det är inte så konstigt om många inte kan eller lagar vilt om man måste känna en jägare för att hitta det. Själv har jag bara lagar sånt dom finns i disken på Ica.
Om någon skänkte dig en burk sniglar, som är en delikatess i Frankrike, skulle du äta det då?
Om någon skänkte dig en burk sniglar, som är en delikatess i Frankrike, skulle du äta det då?
Jag är uppriktigt nyfiken
Ledsen, men jag skulle aldrig någonsin äta det.
Var köper man älg?
Här finns det t ex på Maxi och hos flera köttbutiker.
Nu känner jag inte sjoberga eller så men han verkar inte vara typen som svälter barn på fritiden.Ska han dö för att du ska få mata honom med bruna bönor med fläsk?