Nyårsfesten (Ulvlek)

Dl 2

20:03 Cirkus röstar på LenaH
20:12 Ceta röstar på Karamelldrottningen
20:59 Klara röstar på LenaH
21:04 Sasse röstar på Klara
21:06 Hedinn röstar på LenaH
21:08 hemlig röstar på Klara
21.15 (?) Qitis röstar på Klara
21: 18 Artline röstar på Klara

LenaH 3
Klara 4
Karamelldrottningen 1
 
Kan faktiskt inte påstå att jag hunnit se den rösten. Det kanske är en alibiröst eller så har jag helfel.

Hur tänker du själv nu när du röstar på Klara?
Som jag skrev i röstinlägget. Att klara är mer trolig ulv. Och tänker att ulv vill nog hellre offra ledarvargen än att åka ?
 
Jag tänker att det kanske är så att min teori som även @Sasse lanserade om LenaH och Klara stämmer och i såna fall borde det vara Klara som är ulv. Det gör Snurrfian röstar på Klara även om det gör mig lite osäker att Klara röstar på LenaH.
 
Jag kom just från hoppträning så har skummat snabbt.

Jag tänker att min lya (helt utan belägg) består av hemlig som försökte agera siaren, q som ledarvarg förresten för hon är så vag att det hon skriver antagligen är en massa hintar som ingen förstår 😁Hedinn som inte riktigt köper enkla fakta och fio som smyger under radarn. 🙂

Klara är jag inte så säker på men jag tycker det är långsökt att haka upp sig på följsamhet dl1 där det mest handlar om att få till en vettig teori (och jag vill inte lägga uddaröster) och eftersom jag ligger pyrt till så väljer jag ändå där.

LenaH röstar på Klara

Sen är det inte the end of the world om ni lynchar mig, jag är inte så viktig och då får Niyama chansen att skälla på mig i goda lyan. 😁
 
Så innan kvällen var jag inne på lite andra än klara och LenaH som andra potentiella ulvar, dock har det varit låg aktivitet ikväll, och känner att jag har inte kunnat bli klokare varkens hit eller dit på folk (och trodde på riktigt att jag hade typ 1 timme kvar till dl.....).

Det jag reagerat på vad folk skrivit idag, förutom karamells konstiga godförklaring av q som jag fortfarande väntar på motivering till, är ceta som jag tyckte hade väldigt röriga teorier, klara och LenaH.
Ceta har jag för mig är rätt ny, och vet inte om jag spelat med henne innan, så jag ger henne lite mer förståelse för sånt, men vill gärna se mer från henne imorgon.

LenaH tycker jag blev väldigt på att försvara sig själv när det riktades misstankar mot henne, frågan är om en så rutinerad spelare skulle göra det som ond, men det är ju inte uteslutet.

Sen Klara som själv röstar på LenaH, men inte riktigt bemöter hur det ser ut för henne om nu LenaH är ond. Känns dessutom som hon fastnade en del i att jag skrivit om henne, och säger uttryckligen att hon misstänker mig som ulv, men hoppar sedan tillbaks till LenaH för att hon är för följsam, vilket påpekats flera gånger hade kunnat vara ledarvarg/ulv....

Så med bakgrund av detta så Madalitso röstar på Klara

Sen hoppas jag tills imorgon få mer att gå på från fler spelare
 
Jag känner att jag får lite lätt abstinens över det här "drevet", och särskilt att flera bara "hakar på" redan skrivna teorier :cautious:
 
Jag har försökt läsa igenom leken men blir bara helt förvirrad. Jag fattar inte varför Klara får massa röster? Skulle det bara vara enbart genom att LenaH som ledarvarg skulle följa ulven Klaras röst i DL1? Men alltså gör folk fortfarande det? Framförallt skulle verkligen LenaH göra det? För mig känns det mer som en teori som är lanserad av lyan faktiskt. Detta drevet mot Klara känns jäkligt misstänkt anser jag så därför


fio röstar på Sasse som jag tror är en ulv som försöker skapa ett litet drev med den teorin
 
Jag kom just från hoppträning så har skummat snabbt.

Jag tänker att min lya (helt utan belägg) består av hemlig som försökte agera siaren, q som ledarvarg förresten för hon är så vag att det hon skriver antagligen är en massa hintar som ingen förstår 😁Hedinn som inte riktigt köper enkla fakta och fio som smyger under radarn. 🙂
Vart har hemlig agerat siare? Har missat det...
 
Dl 2

20:03 Cirkus röstar på LenaH
20:12 Ceta röstar på Karamelldrottningen
20:59 Klara röstar på LenaH
21:04 Sasse röstar på Klara
21:06 Hedinn röstar på LenaH
21:08 hemlig röstar på Klara
21.15 (?) Qitis röstar på Klara
21: 18 Artline röstar på Klara
21:19 Snurrfian röstar på Klara
21:23 LenaH röstar på Klara
21:23 Madalitso röstar på Klara

LenaH 3
Klara 7
Karamelldrottningen 1
 
Jag känner att jag får lite lätt abstinens över det här "drevet", och särskilt att flera bara "hakar på" redan skrivna teorier :cautious:
Jag förstår dig, men känns också allmänt som det varit rätt dåligt med aktivitet idag/ikväll. Känns lätt för ulvarna att bara slinka med och jag känner att det är bara en handfull personer jag har någon aning om vad de har för teorier om folk.
 
Dl 2

20:03 Cirkus röstar på LenaH
20:12 Ceta röstar på Karamelldrottningen
20:59 Klara röstar på LenaH
21:04 Sasse röstar på Klara
21:06 Hedinn röstar på LenaH
21:08 hemlig röstar på Klara
21.15 (?) Qitis röstar på Klara
21: 18 Artline röstar på Klara
21:19 Snurrfian röstar på Klara
21:23 LenaH röstar på Klara
21:23 Madalitso röstar på Klara
21:26 Fio röstar på Sasse

LenaH 3
Klara 7
Karamelldrottningen 1
Sasse 1
 
Jag har försökt läsa igenom leken men blir bara helt förvirrad. Jag fattar inte varför Klara får massa röster? Skulle det bara vara enbart genom att LenaH som ledarvarg skulle följa ulven Klaras röst i DL1? Men alltså gör folk fortfarande det? Framförallt skulle verkligen LenaH göra det? För mig känns det mer som en teori som är lanserad av lyan faktiskt. Detta drevet mot Klara känns jäkligt misstänkt anser jag så därför


fio röstar på Sasse som jag tror är en ulv som försöker skapa ett litet drev med den teorin
Hur tänker du då med tredjerösten på elo igår om sasse är ulv?
 
Dl 2

20:03 Cirkus röstar på LenaH
20:12 Ceta röstar på Karamelldrottningen
20:59 Klara röstar på LenaH
21:04 Sasse röstar på Klara
21:06 Hedinn röstar på LenaH
21:08 hemlig röstar på Klara
21.15 (?) Qitis röstar på Klara
21: 18 Artline röstar på Klara
21:19 Snurrfian röstar på Klara
21:23 LenaH röstar på Klara
21:23 Madalitso röstar på Klara
21:26 Fio röstar på Sasse

LenaH 3
Klara 7
Karamelldrottningen 1
Sasse 1
@karamelldrottningen missar att rösta ?
 
Hur tänker du då med tredjerösten på elo igår om sasse är ulv?
Jag har funderat en del på den, det talar visserligen för en god Sasse, men samtidigt vet vi inte vad som sker bakom kulisserna, kan det vara så att Elo inte kan vara med och ulvarna såg chansen att få sig själva godförklarade, åtminstone Sasse och kanske Cirkus men då faller hela min teori :arghh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 873
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 128
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 335
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 107
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp